Orvos válaszol: Sport és egészség

Sport és egészség
Összes kérdés a(z) Sport és egészség témában Gyakori kérdések a(z) Sport és egészség témában

Lábszár.

2011-08-04 20:43:06

Mostanában, ha többet gyalogolok vagy futok, mind a két lábszáramon a bőr elkezd húzódni, vagy legalábbis olyan érzésem van. Mind a két lábszáramban az izom is elkezd fájni. Még akkor is, ha csak hosszabb távokat gyalogolok. Nem dohányzom nem iszok alkoholt és...

Mellkasi fájdalom

2011-07-28 23:15:48

Üdvözlöm! A kérdésem a következő lenne, hogy hozzávetőleges 1 éve annak, hogy életmódot változtattam. Ami annyit rejt magában, hogy sportolásra fogtam magam, és ennek köszönhetően jelentős súlytöbblettől szabadultam meg. Ezzel párhuzamosan, elkezdtem...

Mikor sportolhatok a térdműtétem után?

2011-07-21 11:55:56

Üdvözlöm! 44 éve sportolok-versenyzek, 13 éve jelenleg is maratoni futó vagyok. Túl egy térdműtéten, egy vállműtéten. S jelenleg egy műtét előtt állok: a jobb térdemben a "medialis meniscus" egyik szarvát valószínűleg eltávolítják 2 hét múlva. Ami...

Bilirubin+Protein?

2011-07-19 16:09:45

A májamnak magas a bilirubin értéke! (30)Szedhetek proteineket?

Nem tudok hízni

2011-07-19 11:43:52

Tisztelt Doktornő. A kérdésem az lenne, hogy bármit eszek, hiába, nem tudok hízni egy grammot sem. A háziorvosom, és az üzemorvosom is, gyakorltilag azt mondták, fogadjam el, ilyennek születtem. De nem hiszem hogy nincs megoldás...Kérem segítsem hova fordulhatnék...

Tömegnövelő

2011-07-15 20:25:59

Én egy bizonyos testépítéshez használható tömegnövelőre szeretnék rákérdezni, hogy milyen esetleges mellékhatásai lehetnek. A pontos összetételt képként feltöltöttem. Köszönöm

Mi lehet a baj? Sok évnyi futás után most mindenem elkezdett fájni

2011-06-28 14:34:58

T.doktor ÚR, Nő! Kb.20éven át futottam rendszeresen, mig kb. egy hónapja futás közben egy nagy fájdalmat éreztem a vádlimba és nem tudtam tovább futni. Azóta rettenetes fájdalmaim vannak fájdalom csillapítokon élek. Fáj az ö sszes izületem még az...

Sport kérdés

2011-06-15 20:41:31

Tisztelt Doktornő/úr! Szeretnék testépítéssel foglalkozni és feltenni egy nagyon összetett kérdést. A kérdésem az lenne, hogy mi egy sportorvos véleménye a fehérje készítményekről, a kreatin monohidrát ill kreatin foszfát-okról. Mennyire...

Tömegnövelő, étrend kiegészítő

2011-05-31 15:47:23

Tisztelt Hölgyem/Uram! Az volna a kérdésem hogy konditerembe járok edzeni, és eddig még nem szedtem semmiféle szert, viszont érdekelne hogy az ilyen étrend kiegészítők, és tömegnövelő szerek milyen hatással vannak az emberi szervezetre? Mik a káros...

Bal alsó lábszár fájdalma

2011-05-24 08:27:51

Az utóbbi 1, 5-2 évben kezdtem újra rendszeresen futni. A testsúlyom a rendszeres futás hatására szerencsére lecsökkent, jelenleg 62 kg, a vérnyomásom a mai napon 122/73/71. Az elmúlt 1-2 hónapban kezdett fájni a bal alsó lábszáram külső része. Beszereztem...

Kardiológiai vizsgálat, terheléses EKG

2011-03-21 13:05:06

Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! 24 éves, rendszeres testmozgást végző, vékony testalkatú nő vagyok. Ha az edzettségi szintemet kellene megadnom, azt mondhatom, naponta átlagosan egy-másfél órát kerékpározom (természetesen az arányok változnak, előfordul...

Sportsérülés

2011-02-22 11:40:45

Aktiv sport ember vagyok, 5 napja teniszezes kozben egy ugrasnal orisasi szuro fajdalmat ereztem a bal herembe, habar a mecset vegigjatszottam, de mire hazaertem mar menni is alig tudtam. Azota annyit javult a helyzet hogy menni eppen tudok, (santikalva) ellenben ez a szuro...

Mikor sportolhatok bokasérülés után?

2009-10-10 20:56:21

Edzésen történt velem, hogy a jobb bokám magam alá fordult. El is mentem másnap orvoshoz, és azt mondták, hogy részleges bokaszalag szakadásom van, a szalagjaimnak körülbelül fele-harmada szakadt el. Másnapra már megszűntek a panaszaim, úgy jártam, mintha semmi...

Hogyan lehet elmulasztani az izomlázat?

2008-02-28 14:22:11

Az idényben először tegnap fociztam. Ma reggelre mind a lábszáramban, mind a faromban erős izomlázat tapasztalok. Mitől van az izomláz, és hogyan lehet elkerülni, esetleg gyorsabbá tenni elmúlását?