• Edzés témájú cikkek

        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        A huszonévesek leginkább a kinézetük miatt kezdik el az edzést, és az esztétikát tartják szem előtt, bele sem gondolva abba, hogy a fiatalkori edzéssel megalapozhatják izomzatukat, hiszen nem mindegy, hogy még 50 éves korukban is képesek lesznek-e sétálni egyet fájdalmak nélkül, és erőlködés nélkül haza tudják-e vinni a szatyrokat a bevásárlásból.
        WEBBeteg - Sándor Judit, erőnléti edző
        A nyújtás fontosságát senki sem vitatja, mégse csinálja mindenki. Valljuk be őszintén, egy fárasztó edzés után csábító, hogy inkább egyből zuhanyozni menjünk, mintsem elkezdjünk nyújtani, esetleg hengerezni, pedig számos problémát megelőzhetnénk azzal, ha szánnánk erre időt.
        Több mint TestŐr
        Szerencsére egyre inkább a múlté, hogy az edzőterembe csak profi sportolók vagy testépítők járnak. Az elmúlt évtizedekben jelentős változás volt a fitnesztermek világában, melyet a gépek összetételének is le kell követnie. A fiatal generációnak lételeme az okoseszközök használata, így már az edzőtermekben is találkozhatunk olyan gépekkel, melyeket szinkronizálni lehet okoskészülékünkkel.
        Fájdalomközpont - Dr. Páll Zoltán, sebész, traumatológus, sportorvos
        Tavasszal, nyáron sokan belevágnak a szabadtéri futóedzésekbe, őszi versenyekre készülvén. Dr. Páll Zoltán, a FájdalomKözpont sebésze, traumatológus, sportorvos a felkészülés, és probléma esetén a kivizsgálás, kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
        Több mint TestŐr
        Talán már mindenki tudja, hogy a rendszeres mozgásnak egészségmegőrző szerepe van. Nem mindegy azonban, hogy ezeket a mozdulatokat szakszerűen vagy hibásan végezzük. Az edzőteremben például egy új gép használata előtt vagy egy új gyakorlat megkezdésénél érdemes a szakembert, az edzőt megkérdezni a helyes használatról. Ugyanis ha rosszul terheljük az izomzatot, az ízületeknek sokat árthatunk, vagy akár le is sérülhetünk. De mik is ezek a tipikus hibák?
        WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Nagyobb örömet jelent a szabadban sportolni, ha odakint süt a Nap, ilyenkor még az edzőteremben is nagyobb a lelkesedésünk. Azonban ha túlságosan meleg van, számos probléma merülhet fel. Mire kell figyelnünk, ha a nyári melegben sportolunk?
        Több mint TestŐr
        A kardió gépeknél is léteznek ma már olyan új generációs típusok, amik az ízületkímélésre és a terhelési lehetőségek több programmal való variálhatóságára fejlesztettek tovább. A nagyobb edzőtermek, szállodák felmérték már azt az igényt, hogy az emberek egyre többször keresik a modern gépeket, mivel a program variációk segítik, érdekesebbé teszi az edzést.
        Több mint TestŐr
        A mai modern gépek nemcsak kinézetükben, alapanyagaikban korszerűbbek, mint a korábbiak, de mozgásspektrumuk is szélesebb. Így több fajta program segítségével, többféleképpen, több oldalról edzhető meg egy izomcsoport. Emellett számos modern gépnél ma már alapszabály, hogy ízületkímélő is legyen.
        Több mint TestŐr
        Az énekesnő annak ellenére, hogy nincs súlyproblémája, vigyáz az alakjára. Egy olyan edzésformát választott, ahol könnyed filmnézés közben edzhet. Az infrahő és a kollagénlámpa pedig még hatékonyabbá teszi a biciklizést. A felgyorsult keringési folyamatok pedig segítik a bőrből kitisztítani a méreganyagokat.
        WEBBeteg - Dr. Kónya Judit, családorvos szakorvosjelölt
        Edzés
        A jó idő sokunkban kelti fel a sportolás iránti vágyat - olyanokban is, akik eddig nem mozogtak rendszeresen vagy már régen abbahagyták azt. A sportolás elkezdése, illetve az újrakezdése a legnehezebb, és ne gondoljuk, hogy a fogadalom megtartása, miszerint holnaptól rendszeresen sportolunk, egyszerű lesz.
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!