• Edzés téma

        WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Magyar Sporttudományi Társaság
        A fogyás szempontjából az egyik legjobb eszköz a rendszeres testmozgás, a sport. Ehhez nem kell feltétlenül fitneszstúdióba járni és pénzt költeni. Otthon is sportolhat és lehet ugyanolyan eredményes, mintha fitneszterembe járna.
        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        Sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy rendszeresen jártak edzeni, mindent maximálisan végigcsináltak, és mégsem volt látható eredmény hosszú hónapok után sem. Ilyenkor az emberek nagy része csalódottan hagyja abba az edzéseket, pedig elég egy kis újragondolás, néhány apróbb módosítás, és az eredmény biztosan nem marad el.
        WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Magyar Sporttudományi Társaság
        A problémás testrészeket valóban lehet edzeni? Sok nő testének csak bizonyos izomcsoportjait edzi, hogy az olyan problémás területeket, mint a has, a lábak vagy a fenék feszesítse. Ez azonban nem hozza meg a kívánt eredményt. Sokkal hatékonyabb az energiafelhasználás fokozása, ami ez egész izomtömegre és testzsírszázalékra, ezeken keresztül pedig az alakra is hatással van.
        WEBBeteg - B. M., szakfordító
        Futás közben izomzatunk 70 százalékát megdolgoztatjuk. A futás a legegyszerűbb mozgásformák egyike, melynek segítségével fittek maradhatunk és ezen kívül még számos más pozitív hatása is van. Cikkünkből kiderül, melyek ezek.
        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        A huszonévesek leginkább a kinézetük miatt kezdik el az edzést, és az esztétikát tartják szem előtt, bele sem gondolva abba, hogy a fiatalkori edzéssel megalapozhatják izomzatukat, hiszen nem mindegy, hogy még 50 éves korukban is képesek lesznek-e sétálni egyet fájdalmak nélkül, és erőlködés nélkül haza tudják-e vinni a szatyrokat a bevásárlásból.
        WEBBeteg - Sándor Judit, erőnléti edző
        A nyújtás fontosságát senki sem vitatja, mégse csinálja mindenki. Valljuk be őszintén, egy fárasztó edzés után csábító, hogy inkább egyből zuhanyozni menjünk, mintsem elkezdjünk nyújtani, esetleg hengerezni, pedig számos problémát megelőzhetnénk azzal, ha szánnánk erre időt.
        Több mint TestŐr
        Szerencsére egyre inkább a múlté, hogy az edzőterembe csak profi sportolók vagy testépítők járnak. Az elmúlt évtizedekben jelentős változás volt a fitnesztermek világában, melyet a gépek összetételének is le kell követnie. A fiatal generációnak lételeme az okoseszközök használata, így már az edzőtermekben is találkozhatunk olyan gépekkel, melyeket szinkronizálni lehet okoskészülékünkkel.
        Fájdalomközpont - Dr. Páll Zoltán, sebész, traumatológus, sportorvos
        Tavasszal, nyáron sokan belevágnak a szabadtéri futóedzésekbe, őszi versenyekre készülvén. Dr. Páll Zoltán, a FájdalomKözpont sebésze, traumatológus, sportorvos a felkészülés, és probléma esetén a kivizsgálás, kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
        Több mint TestŐr
        Talán már mindenki tudja, hogy a rendszeres mozgásnak egészségmegőrző szerepe van. Nem mindegy azonban, hogy ezeket a mozdulatokat szakszerűen vagy hibásan végezzük. Az edzőteremben például egy új gép használata előtt vagy egy új gyakorlat megkezdésénél érdemes a szakembert, az edzőt megkérdezni a helyes használatról. Ugyanis ha rosszul terheljük az izomzatot, az ízületeknek sokat árthatunk, vagy akár le is sérülhetünk. De mik is ezek a tipikus hibák?
        WEBBeteg - B. M., szakfordító, Lektorálta: Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Nagyobb örömet jelent a szabadban sportolni, ha odakint süt a Nap, ilyenkor még az edzőteremben is nagyobb a lelkesedésünk. Azonban ha túlságosan meleg van, számos probléma merülhet fel. Mire kell figyelnünk, ha a nyári melegben sportolunk?
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!