• Alvásprobléma téma

        JóAlvás Központ - Dr. Vida Zsuzsanna, neurológus, szomnológus
        A napokon át tartó hőségben éjszaka álmatlanul hánykolódva nappal is egyre fáradtabbak, nyűgösebbek lehetünk. A következő tanácsoktól a lakás ugyan nem lesz hűvösebb, de segíthetnek abban, hogy legalább más módon ne nehezítsük meg magunknak az elalvást.
        Több mint TestŐr
        A mozgás nem csak a testi egészséget támogatja, az idegrendszer fejlődését is segíti. Magnézium, valeriana, komló. Az alvásproblémák sokszor természetes hatóanyagokkal megszüntethetők. A varrás több mint egy újraéledő hobbi. Stresszoldásnak is kitűnő.
        Semmelweis Egyetem
        Az emberek több mint 9 százaléka szenved krónikus inszomniában idehaza. Ez azt jelenti, hogy az érintettek legalább három hónapon keresztül többször alszanak rosszul, mint jól, annak ellenére, hogy egyébként lenne lehetőségük aludni.
        hvg.hu
        Tekinthető mindez közhelyesnek, a számok mégis azt mutatják, hogy a kialvatlanság népbetegséggé vált, annak minden számszerűsíthető következményével - olvasható a HVG oldalán.
        Több mint TestŐr
        Az alvási ciklushoz köthető egy melatonin nevű hormon, amit szervezetünk termel. A reggeli órákban csökken, az esti időszakban pedig nő a termelődése.
        Több mint TestŐr
        Az alvásnak vannak spirituális funkciói is. Ahhoz, hogy kiegyensúlyozott legyen a lelkünk és a pszichénk napközben, elengedhetetlen, hogy eleget aludjunk.
        WEBBeteg - Szondi Réka, újságíró
        A pihentető alvás minden korban elengedhetetlen feltétele az egészségnek. Az alvásproblémák terhe egyéni és társadalmi szinten is komoly gondot jelent, többek között korlátozhatja a napi munkavégzést.
        WEBBeteg - Cs. K. fordító
        Önnel is előfordult már, hogy hajnali háromkor ébren fekve bámulta az ébresztőóra zöld neonfényét arra gondolva, vajon fog-e valamennyit is aludni, mielőtt az megszólalna?