Alvásprobléma téma

Így próbáljon elaludni kánikulában

JóAlvás Központ - Dr. Vida Zsuzsanna, neurológus, szomnológus

A napokon át tartó hőségben éjszaka álmatlanul hánykolódva nappal is egyre fáradtabbak, nyűgösebbek lehetünk. A következő tanácsoktól a lakás ugyan nem lesz hűvösebb, de segíthetnek abban, hogy legalább más módon ne nehezítsük meg magunknak az elalvást.

Inszomnia - Egy alvásprobléma, ami rengeteg embert érint

Semmelweis Egyetem

Az emberek több mint 9 százaléka szenved krónikus inszomniában idehaza. Ez azt jelenti, hogy az érintettek legalább három hónapon keresztül többször alszanak rosszul, mint jól, annak ellenére, hogy egyébként lenne lehetőségük aludni.

Miért használjunk éjszakai krémeket?

Több mint TestŐr

Az alvási ciklushoz köthető egy melatonin nevű hormon, amit szervezetünk termel. A reggeli órákban csökken, az esti időszakban pedig nő a termelődése.

Spirituális alvás

Több mint TestŐr

Az alvásnak vannak spirituális funkciói is. Ahhoz, hogy kiegyensúlyozott legyen a lelkünk és a pszichénk napközben, elengedhetetlen, hogy eleget aludjunk.

Alvásproblémák: minden második embert érinthet

WEBBeteg - Szondi Réka, újságíró

A pihentető alvás minden korban elengedhetetlen feltétele az egészségnek. Az alvásproblémák terhe egyéni és társadalmi szinten is komoly gondot jelent, többek között korlátozhatja a napi munkavégzést.

10 tanács az altató használatával kapcsolatban

WEBBeteg - Cs. K. fordító

Önnel is előfordult már, hogy hajnali háromkor ébren fekve bámulta az ébresztőóra zöld neonfényét arra gondolva, vajon fog-e valamennyit is aludni, mielőtt az megszólalna?