Edzéstervek mindenkinek

Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Összegyűjtöttük egy helyre a szakembereink által készített edzésterveket, melyek közül mindenki megtalálja a hozzá illőt életkorának, nemének, életmódjának és egészségi állapotának megfelelően.

Futás edzéstervek:

Elhízás ellen:

Ülőmunkát végzőknek:

Időseknek:

Magas vérnyomás esetén:

Férfiaknak:

Nőknek:

Forrás: WEBBeteg
Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Fejfájás Fejfájás

Különböző életkorok jellemző fejfájástípusai.

Diabétesz Diabétesz

Kinek, mikor ajánlott ellenőriztetni a vércukorértékeit?

Hogyan lélegezzünk helyesen...

A helyes légzés nemcsak testi, hanem szellemi egészségünkre is hat, ezért kiemelten fontos, hogy ne csak a mindennapokban, hanem sportolás közben is...

Már egy kevés testedzés is...

Még egy kevés testedzés, mint az intenzív séta is jelentősen csökkentheti a depresszió kockázatát egy új tanulmány szerint.

Edzésterv férfiaknak

Ezt az edzéstervet kifejezetten férfiak számára állítottuk össze, kezdőknek ajánljuk.

Edzésterv magas vérnyomásban...

Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik magas vérnyomásban szenvednek és szeretnének elkezdeni sportolni.

Edzésterv időseknek

Ezt az edzéstervet azoknak az idős embereknek ajánljuk, akik szeretnének elkezdeni sportolni.

Edzésterv elhízás ellen

Ezt az edzéstervet kezdők számára ajánljuk, elhízás ellen.

12 hetes futás edzésterv fogyni...

Az edzésterv kezdők vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.

Edzésterv elhízásra - 12. hét

Edzésterv elhízásra- 12. hét

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.