• Edzésterv magas vérnyomásban szenvedőknek

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik magas vérnyomásban szenvednek és szeretnének elkezdeni sportolni.

        Jó tudni, mielőtt belefog! Általános szabályok

        • Mielőtt belefog az edzésbe, kérje ki kezelőorvosa véleményét!
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Edzésterv

        A linkekre kattintva egy-egy heti edzésprogramot talál.

        1. hét
        2. hét
        3. hét
        4. hét
        5. hét
        6. hét
        7. hét
        8. hét
        9. hét
        10. hét
        11. hét
        12. hét

        Forrás: WEBBeteg
        Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Módosítva: 2015.12.03 16:30, Megjelenés: 2015.12.03 16:30
      • Cikkajánló

        SARS-CoV-2

        SARS-CoV-2

        koronavirus.gov.hu

        A virológus szerint valószínűleg széklettel is képes fertőzni az új koronavírus.

        Koronavírus-járvány

        Koronavírus-járvány

        koronavirus.gov.hu

        Egészségügyi védőeszközök és a kezelésnél hatásos gyógyszer is érkezett hazánkba.

        Mozogjunk naponta a kijárási korlátozás ideje alatt is! Gyakorlatok egészséges felnőtteknek

        A koronavírus-járvány miatt bevezetett kijárási korlátozás, illetve önkéntes karantén sok ember életében változást hozott. Azért, hogy minél hamarabb alkalmazkodni tudjunk a megváltozott körülményekhez, érdemes egy olyan napirendet kialakítani, amiben szerepel a mindennapi mozgás, hiszen ez hozzájárul testi-lelki egészségünk megőrzéséhez.

        Kimehetünk a szabad levegőre vagy sem a járvány idején?

        A "Maradj otthon!" felhívás nem jelenti azt, hogy friss levegőre és mozgásra ne lenne szükségünk, azonban be kell tartani néhány alapvető szabályt, amennyiben kimozdulunk a falak közül.

        Edzésterv férfiaknak

        Ezt az edzéstervet kifejezetten férfiak számára állítottuk össze, kezdőknek ajánljuk.

        Edzéstervek mindenkinek

        Összegyűjtöttük egy helyre a szakembereink által készített edzésterveket, melyek közül mindenki megtalálja a hozzá illőt életkorának, nemének, életmódjának és egészségi állapotának megfelelően.

        Edzésterv kezdő futók számára

        Ez az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy 30 évesnél idősebb emberek számára ajánlott.

        Edzésterv időseknek

        Ezt az edzéstervet azoknak az idős embereknek ajánljuk, akik szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv elhízás ellen

        Ezt az edzéstervet kezdők számára ajánljuk, elhízás ellen.

        12 hetes futás edzésterv fogyni vágyóknak

        Az edzésterv kezdők vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA