• Edzésterv férfiaknak

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Ezt az edzéstervet kifejezetten férfiak számára állítottuk össze, kezdőknek ajánljuk.

        Jó tudni, mielőtt belefog! Általános szabályok

        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Edzésterv

        A linkekre kattintva egy-egy heti edzésprogramot talál. 

        1. hét
        2. hét
        3. hét
        4. hét
        5. hét
        6. hét
        7. hét
        8. hét
        9. hét
        10. hét
        11. hét
        12. hét

        Forrás: WEBBeteg
        Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

        Módosítva: 2020.05.19 11:06, Megjelenés: 2015.12.04 14:20
      • Cikkajánló

        Térdfájdalom

        Térdfájdalom

        B. M., szakfordító

        Hogyan előzheti meg ezt a gyakori panaszt? Melyek a térdízületet kímélő sportágak?

        Koronavírus-járvány

        Koronavírus-járvány

        NNK

        Ezekben a magyar városokban robbanhat be még jobban a járvány az előrejelzés szerint.

        Hogyan jógázzunk otthon biztonságosan?

        Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a jóga, hiszen nemcsak testileg, hanem mentálisan is feltölti az embert. A rendszeres gyakorlásnak számos jótékony hatása van, azonban vannak olyan mozzanatok, amikre különösen figyelnünk kell, hogy helyesen végezzük. Melyek ezek?

        Tanácsok aktív szabadidős sportolóknak a kijárási korlátozás idejére

        Most még olyanok is elkezdtek mozogni, akik eddig teljesen inaktív életet éltek, de mi a helyzet azokkal, akiknek korábban is szerves részét képezte az életüknek a sportolás? Mit tehet egy aktív szabadidős sportoló, akinek megszűntek a korábbi sportolási lehetőségei?

        Edzéstervek mindenkinek

        Összegyűjtöttük egy helyre a szakembereink által készített edzésterveket, melyek közül mindenki megtalálja a hozzá illőt életkorának, nemének, életmódjának és egészségi állapotának megfelelően.

        Edzésterv magas vérnyomásban szenvedőknek

        Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik magas vérnyomásban szenvednek és szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv kezdő futók számára

        Ez az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy 30 évesnél idősebb emberek számára ajánlott.

        Edzésterv időseknek

        Ezt az edzéstervet azoknak az idős embereknek ajánljuk, akik szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv elhízás ellen

        Ezt az edzéstervet kezdők számára ajánljuk, elhízás ellen.

        12 hetes futás edzésterv fogyni vágyóknak

        Az edzésterv kezdők vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Készülj fel a második hullámra!
        Az elővigyázatosság szerves részét képezi a kézmosás és a kézfertőtlenítés.
      • Orvos válaszol
      • Infografika és videó
      • Hirdetés
      • Szavazás

        Korábbi szavazások