Orvos válaszol: Visszérbetegség

Visszérbetegség
Összes kérdés a(z) Visszérbetegség témában Gyakori kérdések a(z) Visszérbetegség témában

Visszérmütét után

2009-03-17 18:26:15

Tisztelt Doktornö! Véleményét és tanácsát szeretném kérni visszérrel kapcsolatban. Február 17.-én volt visszérmütétem, a mütétet megelözö napon belázasodtam, de ennek ellenére teljes altatással másnap komplikáciok nélkül lezajlott az operácio. Azòta...

Lézeres visszérműtét után....

2009-02-25 10:00:55

Tisztelt Dr.-no kozel 3 honapja volt egy lezeres viszermutetem, es azota is erossen fajtatom a labam. Gorcsol, huzodik es ego erzesem van. Nyomasra is faj a labam a mutet helyen. A viszer a comb kulso felen volt, tehat nem a foer. Egy hete kaptam a labamba gyuladas csokkento...

Visszér

2009-02-17 22:26:53

Üdvözlöm!   Visszeres a lábam, és én már szedtem a Detralexet, csak annyi lenne a kérdésem, hogy mennyi ideig szedhető.Vagy esetleg kura szerűen kell. Mert úgy hallottam, hogy ez a tabletta a legjobb. Várom válaszát az e-mail címemre Köszönettel:Kriszta

Detralex szoptatás alatt?

2009-01-13 15:26:31

Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 1 hónapja szültem, belső aranyér probléma miatt Detralexet javasolt a doktorúr. (szoptatok) A tájékoztatóban viszont azt olvastam, hogy szoptatás alatt nem javallott ennek a gyógyszernek a szedése. Szeretném az ön véleményét...

Visszér

2009-01-06 20:04:25

Tisztelt Doktor Nő/Úr! A visszér injekciós kezelésének mik a hátrányai és ez a fajta kezelés általába mennyibe kerül? Köszönöm válaszát. Üdv, Kriszti

Fontos kérdés

2008-12-17 21:03:20

Kedves Doktornő! Elnézést hogy megint ezzel zaklatom csak számomra ez nagyon fontos már több orvosnál is voltam hogy kideritsem hogy miért jelentek meg az erek rajtam egyik napról a másikra. Azt értem hogy nem fognak elmulni az erek hiszen azok mindig ott voltak és...

Visszérpanaszok

2008-12-16 23:01:55

Tisztelt Szakerto! 27 eves no vagyok, mar egeszen fiatal koromban jelentkeztek visszerproblemaim, a bal labszaram kulso oldalan mutatkozo kanyargos kekes szinu er jelenleteben. Az evek elteltevel, rosszabb lett, a terdemen es a combom belso oldalan is megjelentek mostmar ki is...

Diane 35 és erek

2008-12-16 22:58:44

Kedves Doktornő! Már irtam Önnek többször azzal kapcsolatban hogy a testemen(felsőtest, láb, karés ami számomra a legzavaróbb hogy a szemem alatt is )kirajzolódtak az erek. Most voltam megint egy bőrgyógyásznál és nőgyógyásznál is. A bőrgyógyász azt mondta...

Külsö visszérfájásra orvosság

2008-12-16 14:26:06

nagyon fájtassa a férjem a jobblábán a térditöl lefele a külsö vizzereket, mikor áll rea alig tud elindulni 2 adag gyogyszert beszedett? Phlebodia gyogyszert meg ViaTromb sprével fujta be most 5 napja kihagyta ujra fájtassa amig folytatta a kezelést nem fáj mit...

Detralex és rutascorbin

2008-12-09 22:01:18

Kérdésem az lenne hogy mi a különbség a detralex és a rutascorbin között, melyik hatásosabb?

Visszér v. más betegség?

2008-11-09 23:20:04

Tisztelt Doktornő! 21 éves férfi vagyok. Körülbelül fél éve a bal térdem mögötti véna meg van duzzadva, illetve fokozott igénybevételre(még a járás is) duzzadással reagál. Ez az ér a vádlim közepéig jól láthatóan meg van nagyobbodva. A dolog akkor...

Visszér

2008-11-06 21:51:39

39 éves nő vagyok, boka szinten sok, már lila vizereim vannak még nem nagyon fájnak, csak sokat fáradtnak érzem a lábaimat.Igyekszem alacsony sarkon járni, de nem mindig tehetem, szoknyába meg nem is járok, mert nem éppen esztétikus egy női lábhoz. Mi az a...

Lábdagadás

2008-10-19 23:09:14

Kedves Doktornő / úr, Tavasz óta a bokám és az alsó lábszáram nagyon dagad. Sajnos előfordul, hogy már reggelre sem lohad le a püffedtség, és feszítő érzést érzek a lábfejekben és a bokákban. A körzeti orvos naplóvezetést javasolt, de én tavasz óta...

Gyermekkori visszér?

2008-10-04 18:27:00

8 éves kislányom vádliján kék erek jelentek meg, először azt hittük, csak a nagy nyári meleg miatt, de sajnos most ősszel egy-egy fárasztóbb nap után előjönnek a fájó, néhol kék foltokba átmenő visszerek. Mit tegyek, gyermekorvosunk azt javasolta kenjem...

Visszér: műtét vagy gyógyszer?

2008-10-02 21:30:19

Nagyon sokszor reklámozzák a visszérre szedhető gyógyszereket ill. kenőcsöket, de azt soha nem ajánlják, hogy műtesse meg. Műtét esetén elvileg akkor nem kell a gyógyszer? Nem fáj, csak esztétikailag zavar, ill. a következményektől tartok (trombózis).

Alsó lábszár foltosság

2008-09-28 20:29:50

Néhány éve kezdődött hogy az alsó lábszáramon a boka fölött barna foltok keletkeztek és egyre följebb terjeszkednek mindkét lábamon. Már majdnem a térdemig érnek. A háziorvos azt mondta hogy a hajszálerek elpattannak és nincs mit tenni ellene. Engem nagyon...

Visszérműtét után előforduló alsó lábszári fájdalom

2008-09-15 16:40:01

Velejárója e a viszérműtét utáni lábadozás során az a jelenség, hogy a vádlitól a bokáig tartó, erős- szaggató a fájdalom, lábát nehezen vagy egyáltalán nem tudja terhelni. A fájdalom csillapítás hatására sem enyhül.UH negatív.

Visszérbetegség

2008-09-14 17:24:21

A lábamon vannak visszér bevérzések. Ha hideg vizes ruhát teszek rá, mintha jobban visszahúzódnának a visszerek. Kérek választ! Mi a jó rájuk? Nem lesz trombózis belőle? Attól félek. Köszi:IRÉN

Lábszárfájdalom

2008-09-02 14:10:34

3-4 hónapja vettem észre és egyre zavaróbb: amikor pihenek, a lábszáramban lüktető, szúró fájdalmat érzek, ahol az ér kékesebb. Mit lehet ezzel tenni, hogy megszűnjenek a panaszaim? A háziorvosomnak már említettem, ő azt mondta, hogy 41 éves korban teljesen...

Visszér

2008-07-24 17:27:58

Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy visszérbetegségre milyen gyógymódot tudna ajánlani? Műteni nem szeretném. Van-e olyan kenőcs, ami a visszahúzódását segitené? Köszönettel Nóra