Vádli görcs

Tisztelt Doktornő! Pár nappal ezelőtt vettem észre, hogy a jobb lábszáramon, a térdem alatt (nem középen, a térdtől balra) van egy fél tenyérnyi duzzanat. Nem rendes, kemény pukli, ami pl. ütés után jelentkezik, de behatárolható a duzzanat. Lábfájás, elszíneződés, meleg bőr érzés nem volt. A háziorvosom megvizsgálta, véleménye szerint a mélyvénás trombózis gyanúja nem merült fel, de a duzzanat kivizsgálása miatt elküldött ultrahangra. Ez 4 napja volt, ott a mélyvénás trombózist kizárták, a leletem negatív, az erek teljesen rendben voltak, a vizsgáló orvos megnyugtatott, azt mondta, a duzzanat nem ettől van, talán zsír lehet, majd meg lehet vizsgálni. Nem is foglalkoztam tovább a duzzanattal, hiszen fájni nem fájt, a héten tervezem felkeresni háziorvosom, hogy merre tovább annak kivizsgálásával. Ugyanakkor tegnap óta nyugtalan vagyok, ugyanis este elkezdtem érezni a vádlim, enyhén, mintha görcsölgetne, reggelre pedig arra keltem, hogy ha pipálok/spiccelek, akkor teljesen begörcsöl a vádlim. Alapjáraton továbbra sem fáj, nem duzzadt be a lábam, nem meleg a bőr, de érzem a vádlim, ha pedig mozgatom, akkor kifejezetten görcsöl. Mivel pánikolós vagyok, nagyon megijedtem, hogy mégis szóba jöhet a mélyvénás trombózis? Vagy ezt sikerült tényleg kizárni? Nagyon félek, ezért biztosabbnak éreztem inkább rákérdezni. Válaszát előre is nagyon köszönöm!

WEBBeteg szakértő válasza témában

Tisztelt Kérdező! A kialakult terime "pukli" nyomhatja a környezetében lévő izomrostokat, főleg ha azokat megfeszíti. Ez magyarázhatja a panaszok jelentkezését is., Hogy megnyugodjon, és biztosan ki legyen zárva a thrombozis, csináltasson egy un. D.dimer vizsgálatot a laborban. Ennek negativitása esetén kizárható a thrombozis. Üdvözlettel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
Megválaszolva: 2022. január 25.

Kérdések és válaszok: Visszérbetegség

Mitrális insufficientia
Tisztelt Doktor Nő! 2022 ben stabil angina mellkasi szorító fájdalmam volt futás közben., Mint kiderült 90 % os szűkületem volt a koszorúérben és sztent...
Merckformin XR okozta állandósult...
Kedves Doktor Úr! Már sokszor segített nekem a hasznos tanácsaival, amit nagyon köszönök. Most az lenne a kérdésem, hogy egy éve szedek Merckformin XR 2x1000...
Kislány szedhet-e fitoösztrogén...
Tisztelt Doktor Úr! Kilenc éves kislány foltos kopaszodására ajánlottak olyan étrendkiegészítőt, amelyben fitoösztrogén is van,szója izoflavont tartalmaz. A...
PPI okozta b vitamin hiány
Tisztelt Doktor Úr! Hozzávetőlegesen 2 éve szedek savlekötő tablettákat (esomeprazol) melyeket reflux kezelésére írtak fel nekem. Mostanában erős fizikai és...
Hormon vizsgálat
Tisztelt Doktorúr! A ciklusom 5.napján végzett vérvizsgálatom eredményem az alábbi lett: Albumin 45,1 g/l FSH 4,79 IU/l LH 7,99 IU/l Prolaktin 345,31 mIU/l...
Közepesen vérbő gége nyálkahártya
Tisztelt Zarándi Rajmund! Az a kérdésem, hogy mit jelent a "közepesen vérbő" gége nyálkahártya. Azt tudom, hogy a vérbő a gyulladásra utal A közepes, ebben...