Viszér

Üdvözlöm! 41 éves anyuka vagyok! Többször volt már viszérműtétem! A mai napon történt hogy enyhe kis csípő fajdalmat éreztem a jobb lábszáram külső részén! Mikor megnéztem pirosas kékes volt és kemény tapintásu! Bekentem lioton géllel,vettem be 2 db detralexet es kb egy óra mulva elsimult a kemény felület,csak kék színe van! Nem ,fáj járáskor a lábam,es nincs meleg tapintása! Mi lehet ez? Talán elpattant ér,vagy vmi komolyabb! Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza Visszérbetegség témában

Kedves Kérdező!

Látatlanban , a beteg vizsgálata nélkül nem lehet egyértelmű diagnózist mondani. A gyors változás alapján én is leginkább egy kis véna elpattanására gondolok, az átmeneti keménység vérömleny lehetett. Az elszíneződés csak napok múlva szívódhat fel. Visszérgyulladás, trombózis okozta helyi megkeményedés nem szűnne meg ilyen hamar. Javaslom, hogy a Lioton gélt használja továbbra is, és amennyiben kemény, fájdalmas, szedje tovább a Detralexet. A továbbiakban kompressziós harisnya használatát javasolnám, beszélje meg kezelőorvosával.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 18., 15:00; Megválaszolva: 2020. április 19., 20:49
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
Lehetek később visszérbetegségem
Tisztelt Szakértő! Felmerült bennem, hogy talán a későbbiekben visszérproblémám lehet. Az oka, hogy észrevettem, hogy az átlagnál többször...
lelet értékelése
Tisztel dr úr! 4 éve volt egy mélyvénás thrombózisom, azóta mindkét lábamon nagyon csúnya viszerek jelentek meg! Az érsebészem műtétet javasol...
Visszér és cipralex hatása
Tisztelt Dr..Úr/Nő! Pánikbetegségem miatt Citapram gyógyszert szedek, két hónapja.Fél éve egy vérvizsgálat során megállapították nálam, hogy...
Kanül a vénában
Üdvözlöm Egy talán nem szokványos kérdéssel fordulok önhöz. Kettő hete császármetszéssel szültem,majd kórházi távozáskor a nővér...