• Mit tegyek?!

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc, Concor, lokren/béta blokkolóval szemben, SZUPER! Sportolhatok mellette szinte meg sem érzem, hogy bennem van viszont, mindkét bokám elszíneződött és CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.ezt a diagnózist állapították meg. Használok II-fokozatú kompressziós harisnyát de a Nebivolol Sandoz 5mg-nél azt olvastam, hogy értágító hatással is rendelkezik. Szedhetem e nem ront e a szedése az alsó végtagjaim állapotán? Jelzem minden béta blokkolónál azt kérik"Ne szedje ha végtagjaiban súlyos keringési zavart vagy Raynaud szindrómát diagnosztizáltak! " Segítsen kérem mert a pulzusomra viszont szuper és a neten szereplő összes cikk alapján messze a Nebivolol a legjobb! Jelzem nincs baj a pajzsmirigyemmel és vérszegény sem vagyok továbbá nem dohányzom sosem ittam alkoholt és nem is kávézom! Megtisztelő válaszát előre is nagyon köszönöm! Üdvözlettel: László. [email protected]

        Dr. Molnár Dóra válasza a Gyógyszer rontja-e? témában

        Kedves Kérdező, az Ön által szedett gyógyszer visszeres panaszokat nem befolyásolja. (Ez a diagnózis a leírásban). A keringési zavar és Raynaud szindróma a kisebb-nagyobb artériákra (a verőerekre) vonatkozik. Amennyiben a gyógyszer jól bevált, az alsó végtagi visszér betegség miatt nem szükséges abbahagyni. Egyebekben konzultáljon a gyógyszert felíró orvossal. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2017. augusztus 09., 18:53; Megválaszolva: 2017. augusztus 09., 22:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát hordani felületes visszértágulat esetén? Mindkét lábamon térd alatt erek dülledtek ki, nehéz...
        Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősöm 5 éve viszérrel műtött lábszára estére csúnyán bedagad és fáj is. Bokája fölött a lábszáron kb. 10 cm hosszan (kb 2 cm széles sávban) enyhe pír látszik a bőrén. Másik lábával nincs semmi...
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon, ultrahang, vettünk részt, trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel, minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem, (írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc, Concor,...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...