• Edzésterv témájú cikkek

        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        Azok, akik egész nap folyamatosan ülnek a munkájuk miatt, jelentős terhelésnek teszik ki a hátizmaikat, nyakcsigolyáikat, valamint egész gerincoszlopukat.
        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        A fogyáshoz az alapokkal mindenki tisztában van, hogy hetente négyszer mozogjon legalább egy órát, figyeljen oda a táplálkozásra és legyen türelmes, mert a fogyás beindulásához és a látványos eredményekhez legalább 2 hónap kell. De ez kevés támpont ahhoz, hogy tudjuk, mit sportoljunk. Ebben segít az alábbi néhány ötlet, amely útmutató a zsírégető edzés elkezdéséhez.
        WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness
        Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik ülőmunkát végeznek és szeretnének elkezdeni sportolni.
        WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness
        Ezt az edzéstervet kifejezetten nők számára állítottuk össze, kezdőknek ajánljuk.
        WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness
        Ezt az edzéstervet kifejezetten férfiak számára állítottuk össze, kezdőknek ajánljuk.
        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        Sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy rendszeresen jártak edzeni, mindent maximálisan végigcsináltak és mégsem volt látható eredmény hosszú hónapok után sem. Ilyenkor az emberek nagy része csalódottan hagyja abba az edzéseket, pedig elég egy kis újragondolás, néhány apróbb módosítás, és az eredmény biztosan nem marad el.
        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        Már a téli időszak elején megtervezzük a vakációt, aprólékosan tudunk minden részletet a szállásról, a felszerelésről, az utazásról, sőt még a társaságról is. Egyvalamiről azonban rendszeresen elfelejtkezünk és ez a testünk felkészítése a szokatlan igénybevételre. Néhány hasznos tipp, hogyan is lehet felkészülni a síelésre.
        WEBBeteg - Feövenyessy Krisztina, gerincterapeuta, alternatív mozgás- és masszázsterapeuta, Dorn manuálterapeuta
        A mozgás lételemünk. Elengedhetetlenül szükséges az idegrendszer egyensúlyának fenntartásához, a testkép, a személyiség kialakulásához.
        WEBBeteg - Cs. K., fordító, Lektorálta: Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        A játékvezetők, akik gyakran kétszer olyan idősek, mint a játékosok, hozzájuk hasonlóan végigfutják a mérkőzést, és emellett folyamatosan koncentrálniuk kell az események nyomon követéséhez. Az Egyesült Államok Labdarúgó Szövetségének adatai szerint a játékvezetők egy meccs alatt átlagosan 19 kilométert futnak, ami ötször több, mint a játékosok által megtett távolság.
        Sportorvosi Központ
        A tavasztól őszig terjedő időszak a legalkalmasabb arra, hogy a hobbisportolók nekivágjanak kitűzött céljaik megvalósításának. Aki már lefutotta az 5 km-t, annak logikus célkitűzés a duplázás. Fülöp Tibor, a Sportorvosi Központ sportszakmai igazgatója, laborvezetője szerint egy teljesítménydiagnosztikára építő, alapos edzéstervvel könnyebben elérhető a 10 km, mint gondolnánk.
      • Hirdetések
      • Médiatár
      • Hirdetés
      • Vény nélküli gyógyszerek