• Orvos válaszol: Visszérbetegség

        Visszérbetegség
        Összes kérdés a(z) Visszérbetegség témában Gyakori kérdések a(z) Visszérbetegség témában
      • Aranyérre mit javasolnak?

        2013-11-03 20:17
        Üdvözlöm. Körülbelül 5 éve jött ki elsőnek az aranyerem, külső is, belső is, és akkora volt, mint egy bab szem, alig bírtam ülni, és sokáig kinn volt, utána mindig csak kisebb volt, de mostanában megint elkezdett nagy lenni, nyaraláskor a 4 napból 2-t csak...

        visszeres lábfájdalom

        2013-10-22 10:20
        Lábamon piros foltok jelentek meg, és fáj is rendszeresen estére. Az orvos is megerősítette, hogy visszeres tüneteim vannak, hordjak gyógyharisnyát ill. zoknit, ajánlott lábtornát és Detralex tablettát. A harisnyák, zoknik ahhoz képest hogy milyen gyorsan...

        Mit tegyek a visszerek ellen?

        2013-10-20 11:20
        Egyre több hajszálér, seprűvéna jelenik meg a lábaimon, még most nem annyira feltűnőek, de nagyon zavar, örököltem a családból. Milyen készítményt szedhetnék ellene? Megszűntethető-e gyógyszerrel?

        Visszér probléma

        2013-10-19 20:57
        Szép Napot! Nekem sajnos 31 évesen nagyon csúnyán visszeres a lábam, családi örökség.3 héttel ezelőtt egy balesetben eldurrant egy visszércsomó a sípcsontomon.3 napot pihentem vele csak mert dolgoznom kellett, ez így ment 2 hétig de a 3.hétre már nagyon dagadt...

        Véna jugularis thrombosis

        2013-10-10 16:50
        Tisztelt Dr Nő/ Úr! Édesapámnál 2013 jun. 7-én Thrombozist találtak a nyaki vénájában. augusztusig clexane injekciót kapott, azóta a syncumart szedi! Nehezen tudják a dózist beállítani! Legutóbbi vérvételnél újra az injekciót kellet szedni a...

        visszér, vagy valami más?

        2013-10-09 15:57
        Csak röviden a lényeget próbálom leírni. Öt éve műtötték az egyik lábamat, mélyvénás visszérműtét volt. Akkor a belbokámon kb 5 cm átmérőjű barnás elszíneződés volt- emiatt fordultam orvoshoz. Műtét után az elszíneződés egyre nagyobb, és nem...

        trombózis

        2013-10-08 18:29
        Fiam, aki 18 éves augusztusban mélyvénás trombózist kapott, ami magasra terjedt.Sajnos hiába szedi a szinkumát az INR eredmény egyre rosszabb 1, 27 volt legutóbb. Szeretném kérdezni van-e más gyógymód ezen kívül, vagy esetleg lehetne-e műteni? Arra gondolok,...

        krónikus vénás elégtelenség

        2013-10-01 11:04
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 29 éves vagyok, 6 éve krónikus vénás elégtelenségben szenvedek (megelőző 2 iliofemoralis trombózisa miatt). Az alhason tágult, kanyargós visszerek vannak, illetve bal oldalon az inguinalis hajlatban is elkezdődött a visszeresség,...

        Miért fáj a lábam? Hová forduljak?

        2013-09-27 10:45
        Lassan két hónapja a jobb vádlimban kezdődött fájdalom minden napos és nem múlik. Nem erőteljes, inkább csak járáskor. Éjszaka, nyugalmi helyzetben nem fáj. Leírom a fájdalom kezdetének körülményét, talán ez segít a megoldásban. Egy hétig elmentem a...

        Alacsony INR érték

        2013-08-23 02:59
        26 éves vagyok, kettő mélyvénás trombózison estem át. Napi syncumar adagom 4, 5 volt amit most felemeltek 5-re. Mivel külföldön dolgozom, csak 2-3 havonta tudok vérvételre menni, de a legutóbbi INR értékem 1, 39. Ez mennyire rossz, vagy mennyire kell tőle...

        Kidudorodó erek.

        2013-07-15 05:14
        Tisztelt Orvosok! Az utóbbi egy hónapban látványosan kidudorodnak az erek a karomon. Mintha enyhe mértékben fájna, feszítene is. De főként pszichológiailag zavar. Olvastam, hogy nagy meleg, fizikai terhelés is okozhat hasonlót. Nem végzek különösebben...

        MIITŐL PATTOGNAK SZÉT AZ EREK

        2013-07-11 23:21
        Kedvs Doktorúr! Anyukám 62 éves.Különösen gyógyszereket nem szed. A kezein gyakran szétpattognak az erek, Mitől lehet? Leginkább éjszaka történik.Reggel mire fekel tiszta vér minden. legutóbb egy hatalmas seb lett a helyén kb 200 ft-os nagyságú, ha a bőre...

        Kiduzzadó erek a lábaimon és a kezemen

        2013-07-06 18:24
        Üdvözlöm! Kérdésem az erekre vonatkozik. A vádlimon és a kezeimen is egyaránt kiduzzadnak az erek, amelyek látszata nagyon idegesít engem. Nem fáj, semmi panaszom nincs a látványon kívül. Többen mondták, hogy ez az alkatom miatt van mivel vékony de izmos vagyok...

        Mit okozhat a túl magas von Willebrand faktor?

        2013-06-28 14:52
        Tisztelt doktornő/úr! 33 éves vagyok, tavaly júniusban a jobb felső karromban mélyvénás trombózist diagnosztizáltak, azóta folyamatos véralvadásgátló(Syncumar 2mg/nap) kezelést kaptam a mai napig. A genetikai vizsgálat epikrízis: "A laborvizsgálatok nem...

        visszérműtét nyáron

        2013-06-25 21:14
        Tisztelt Dr.! A kérdésem az lenne, hogy nyáron végeztetett hagyományos visszérműtét (vénás főtörzs eltávolítása) jár-e valamilyen kockázattal, hátránnyal? Mennyiben befolyásolja a műtét eredményességét a nyári meleg, illetve a sebek gyógyulását a...

        Visszér gondok

        2013-06-16 09:34
        Középiskolás korom óta örökletes gondok miatt nagyon visszeresek a lábaim. Vannak amelyek kidudorodóak, vannak amik csak hajszálerekként látszódnak. Az elmúlt 2-3 hétben a bal lábam térdhajlatában sokszor olyan szoritást érzek, mintha egy befőttesgumival...

        Fogamzásgátlótól értágulat?!

        2013-06-13 14:08
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az lenne a problémám, hogy 12 napja szedek életembe először fogamzásgátlót. Deciora a neve. Azt vettem észre kb. egy hét mulva mintha jobban látszódnának az erek a lábamon, de lehet csak most vettem észre. Egyéb mellékhatást nem...

        Mélyvénás trombozis utáni fájdalmak

        2013-06-11 14:51
        Üdvözlöm! 2012 decemberében volt egy mélyvénás trombózisom a bal lábamban, volt genetikai vizsgálat, ennek eredménye: leiden mutáció. Napi 2 syncumar-t kell szednem és viselem a szorító harisnyát. Azóta sajnos a fájdalmam nem szünt meg, a bal lábam és bal...

        Visszér műtét után rosszabbul vagyok

        2013-06-10 11:18
        Tisztelt Doktor nő/ Doktorúr! egy évvel ezelött visszér műtéten estem át, a helyzet azóta nemhogy javult volna de rosszabb. a bokám gyakran pirosas feketés, érzéskiesés van a sípcsontomnál, arról nem is beszélve hogy a combtőnél található varrat nem...

        visszérműtét után

        2013-05-26 19:40
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Édesapámnak 5 napja volt visszér műtétje a jobb lábán combtőtől lábfejig. A lábszára belső oldalán nagyon kanyargós volt az ér, amit több vágással vettek ki. Az orvos szerint vékonybél vastagságúak voltak. A műtét óta be van...
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!