Trombózis?

Tisztelt Dr. Ùr/ Nö.. 172 magas és 59 kg nö vagyok.. Kb 2 hete fáj a bal vádlim, egyszer kivül, egyszer belül, most ép belül, egy ponton, szóval nem az egész vádli, és nem mindig ugyanott én nem mindig, elviselhetö inkább olyan szurás szerü, pontosan nem tudom meg mondani. 8 Hónapja szedek fogamzásgátlót. van, hogy a hátul érzem a térd fölöti részen. Azt hozzá kell tennem, hogy eddig kétszer voltam sürgöségin szapora sziverés miatt, és azt mondták semmi baj sincs a szivemel. Utólag csináltak 24 órás ekg-t meg terhelésit. Ott csak azt mondták, hogy nincs megedzve a sziv, mivel nem sportoltam. a nyáron ugyan jártam biciklizni, de összel abba maradt. Ugymond gyenge az izomzatom. Elkezdtem futni, egy programmal kezdtem, ami ugy van, hogy elsö nap 1 perc futás, 3 séta, stb. 2 hétig csináltam, kétnaponta, most abba maradt az idöjárás miatt, de ha tehetem, kétnaponta megyek 30-60 percre sétálni, igazábol gyors séta. Lehetséges -e esetleg, hogy a vádliba jelentkezö vándorló fájdalom a futás miatt lenne? Sokat olvastam, hogy akár gerinc probléma is lehet, de persze én ezt nem tudom megitélni. Mikor utoljára voltam a sürgöségin a szapora szivverésel, akkor még azt mondtam nekik, hogy szokot fájni néha, nem állandoan a bal felsökarom, (de nem mondtak, csináltak semmit) nem nagyon tudom megitélni, hogy milyen, inkább olyan, mintha valaki megfogná és megszoritaná a kezem, nem erös, és nem állandó, csak zavar. van, hogy ugy érzem, mintha a csontom fájna, Nem tudom, hogy ezeknek közük van-e egymáshoz, csak gondoltam esetleg segit abban, hogy mi is lehet az oka. Elnézést a hosszura sikeredet levélért.. Csak agódom. Ma is volt egy olyna pánikszerü rohamom, mert meglyedtem, hogy esetleg trombózisom van. Azt még elfelejtettem irni, hogy semmilyen elszinezödést nem tapasztalok, nincs megdagadva, megiszok napi 1, 5 -2 l vizet, napi egy alma, és sürün hagyma-meg fokhagyma (ahogy én lvastam, ezek természetes kisebb arányban vérhigitók) Elöre is köszönöm válaszát. Tisztelettel, Andix

Dr. Szanyi Andrea válasza lábszárfájdalom témában

Kedves Kérdező! A vádlijában jelentkező fájdalmat okozhatja a futás, megerőltető séta, de akár egy rossz cipő is. A mélyvénás trombózisra a fájdalmon kivül jellemző a végtag duzzanata, a két végtag vastagságában mérhető különbség, de kevésbé a fájdalom vándorló jellege. Ha a félelmét a fogamzásgátló tabletta szedése okozza, akkor esetleg más védekezési módszerre való áttérés megfontolandó.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2012. december 23.

Kérdések és válaszok: Visszérbetegség

Lábszár fájdalom futáskor
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 38 éves vagyok, rendszeresen futok évek óta. Nagyjából heti háromszor, 6-15km közötti távokat, valamint rendezvényeken...
Lábszár.
Mostanában, ha többet gyalogolok vagy futok, mind a két lábszáramon a bőr elkezd húzódni, vagy legalábbis olyan érzésem van. Mind a két lábszáramban az izom...
Lábfájás
Kedves drnő ur. Pár honapja nagyon vagyis jobban fáj a lábbam mind szokot térd alat. Elöször a hizásra gondoltam, de csak akkor fáj jobban valefekszem vagy...
Sípcsont fájdalma kocogás, joggingozás...
Tisztelt Doktor úr! Fogyókúrába fogtam, melynek elengedhetetlen feltétele a mozgás. Sokat keresgéltem a megfelelő aerobic mozgás között, míg rátaláltam a...
Csonthártyagyulladás okozza a sípcsont...
Üdvözlöm! 18 éves fiam aktívan, versenyszerűen sportol, akárcsak én tettem fiatal koromban. Mivel nagyon erős megterhelésnek van kitéve - hiszen napi...
Lábszárfájdalom
Reumatoid arthritises beteg vagyok, 2 éve biológiai terápiát kapok. Izületeimet izotóppal is kezelték, szinte mindenhol, beleértve a lábamat is. Kb. 2 éve...