• Visszér műtét utáni fájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        3 hete visszér műtéten estem át. A térdhajlatomtól lefelé a bokámig, a mai napig szűnni nem akaró, gyakori, feszítő fájdalmat érzek lépéskor. (térdhajlatban és lágyékban is el lett kötve) Éjjel-nappal fásliban vagyok. Ez természetes ilyenkor? Mikor várható javulás? A választ előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a viszérműtét témában

        Kedves Kérdező!
         
        A visszér műtét utáni fájdalom nem meglepő akár három héttel is. A javaslatom az lenne, hogy éjszakára nem fáslizza be a lábát. Én fásli helyett a jól megválasztott rugalmas harisnyát ajánlanám, amit gyógyászati segédeszköz boltban be tud szerezni. Ezt is csak nappalra javaslom. Estére nyugodtan pockolja fel a lábát. Amennyiben 6 hétnél tovább is jelentkezik a fájdalom jelentkezzen az operáló inézetben kontrollra.

        Üdvözlettel: Dr. Boros Miklós, sebész

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-05-14 08:52:01; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 11:35

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...
        Üdvözlöm Önt!Problémám a következő Férjemnek több mint tíz éve mélyvénás trombózisa volt.Azóta szedi a syncumart. Sokszor vérzik az orra, erős izületi fájdalmai vannak, napokig fáradt és levert. Mivel gépkocsivezetőként dolgozik ezek...
        Kedves Dr nő! Pár hónapja vettem észre öcsém lábain,hogy a boka és sípcsont tájékon,vöröses barnás pöttyök jelentek meg egyre több és sűrűbben!Arra gondolok,hogy vas rakódik ki (mint nálam,mélyvénás thrombózisom volt),de viszont nem...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Tartson velünk az emeletre
        A Stannah lépcsőliftek alkalmasak mindenféle lépcső akadálymentesítésére. (x)
        A ginzeng és ginkgó hatása
        Javítja a memóriát és az agyi vérkeringést. Gyógyszer nem csak időseknek. (x)
      • Infografika és videó
      • Hirdetés