Edzésterv kezdő futóknak - 11. hét

Szerző: WEBBeteg

Edzésterv kezdő futóknak - 11. hét

Általános tudnivalók

  • Az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy elmúlt 30 éves emberek számára ajánlott.
  • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
  • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
  • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

Hétfő

Gyakorlat Időtartam
gyaloglás 2 perc
futás 5 perc

Ezt kétszer kell megismételni, majd még 3 perc futás és 4 perc gyaloglás következik!

Szerda

Gyakorlat Időtartam
gyaloglás 2 perc
futás 5 perc

Ezt kétszer kell megismételni, majd még 3 perc futás és 4 perc gyaloglás következik!

Péntek

Gyakorlat Időtartam
Edzés fitneszteremben 50 perc

Az edzésterv a oldalán olvasható.
"Minden, ami futás!"

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Home office torna Home office torna

Az alábbi gyakorlatok segítségével formában tarthatja magát.

Hogyan jógázzunk otthon...

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a jóga, hiszen nemcsak testileg, hanem mentálisan is feltölti az embert. A rendszeres gyakorlásnak számos...

Tanácsok aktív szabadidős...

Most még olyanok is elkezdtek mozogni, akik eddig teljesen inaktív életet éltek, de mi a helyzet azokkal, akiknek korábban is szerves részét képezte az...

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.