• Edzésterv kezdő futóknak - 10. hét

        Szerző: WEBBeteg

        Edzésterv kezdő futóknak - 10. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy elmúlt 30 éves emberek számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

        Hétfő

        Gyakorlat Időtartam
        gyaloglás 2 perc
        futás 4 perc

        Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

        Szerda

        Gyakorlat Időtartam
        gyaloglás 2 perc
        futás 4 perc

        Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

        Péntek

        Gyakorlat Időtartam
        gyaloglás 2 perc
        futás 4 perc

        Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

        Az edzésterv a  oldalán olvasható. 
        "Minden, ami futás!"

        Módosítva: 2014.12.10 11:25, Megjelenés: 2014.12.10 11:25
      • Cikkajánló

        COVID-19

        COVID-19

        koronavirus.gov.hu

        Nagyobb mértékben nőtt a fertőzöttek és az elhunytak száma.

        Kijárási korlátozás

        Kijárási korlátozás

        MTI

        Határozatlan időre meg- hosszabbítja a kormány a korlátozó intézkedést.

        Mozogjunk naponta a kijárási korlátozás ideje alatt is! Gyakorlatok egészséges felnőtteknek

        A koronavírus-járvány miatt bevezetett kijárási korlátozás, illetve önkéntes karantén sok ember életében változást hozott. Azért, hogy minél hamarabb alkalmazkodni tudjunk a megváltozott körülményekhez, érdemes egy olyan napirendet kialakítani, amiben szerepel a mindennapi mozgás, hiszen ez hozzájárul testi-lelki egészségünk megőrzéséhez.

        Kimehetünk a szabad levegőre vagy sem a járvány idején?

        A "Maradj otthon!" felhívás nem jelenti azt, hogy friss levegőre és mozgásra ne lenne szükségünk, azonban be kell tartani néhány alapvető szabályt, amennyiben kimozdulunk a falak közül.

        Edzésterv kezdő futóknak - 12. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 12. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 11. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 11. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 9. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 9. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 8. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 8. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 7. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 7. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 6. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 6. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA