Edzésterv kezdő futóknak - 10. hét

Szerző: WEBBeteg

Edzésterv kezdő futóknak - 10. hét

Általános tudnivalók

  • Az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy elmúlt 30 éves emberek számára ajánlott.
  • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
  • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
  • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

Hétfő

Gyakorlat Időtartam
gyaloglás 2 perc
futás 4 perc

Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

Szerda

Gyakorlat Időtartam
gyaloglás 2 perc
futás 4 perc

Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

Péntek

Gyakorlat Időtartam
gyaloglás 2 perc
futás 4 perc

Ezt háromszor kell megismételni, majd még 2 perc gyaloglás következik!

Az edzésterv a oldalán olvasható.
"Minden, ami futás!"

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Bizonyított: sporttal megőrizhető a...

A Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet kutatói a koronavírus 3. hullámának végén egy országos, online felmérést végeztek. Arra keresték...

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.