• Edzésterv kezdő futók számára

        Szerző: WEBBeteg

        Ez az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy 30 évesnél idősebb emberek számára ajánlott.

        Jó tudni, mielőtt belefog! Általános szabályok

        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

        Edzésterv

        A linkekre kattintva hetekre lebontva találja az edzésprogramot.

        1-2. hét
        3-4. hét
        5. hét
        6. hét
        7. hét
        8. hét
        9. hét
        10. hét
        11. hét
        12. hét

        Az edzésterv a  oldalán olvasható. 
        "Minden, ami futás!"

        Módosítva: 2015.12.03 16:17, Megjelenés: 2015.12.03 16:17
      • Nyomtatás
      • Cikkajánló

        Éjszakai bepisilés

        Éjszakai bepisilés

        Dr. Sándor György

        Kezelésével megelőzhetők a betegség következményei. Hogyan gyógyítható?

        Onkológiai kezelés

        Onkológiai kezelés

        Dr. Ujj Zsófia Ágnes

        A terápia egyik mellékhatása szájnyálkahártya-gyulladás lehet. Hogyan előzze meg?

        Edzésterv férfiaknak

        Ezt az edzéstervet kifejezetten férfiak számára állítottuk össze, kezdőknek ajánljuk.

        Sokszor túlfeszítik a húrt az amatőr futók

        Nem biztos, hogy a futás a legjobb mozgásforma mindenkinek, ennek ellenére az amatőr futók túlnyomó többsége még soha nem kérte ki szakember tanácsát edzés előtt.

        Izomdiszbalansz - Mozgás, de hogyan?

        A helyes testtartás fontosságáról rengeteget hallhatunk, mégis egyre több embernél figyelhetőek meg azok a tartáshibák, amelyek célzott mozgásterápiával elkerülhetőek lennének. Melyek ezek? Hogyan ismerjük fel és milyen mozgásformát válasszunk, ha keresztezett szindrómával van dolgunk?

        Edzéstervek mindenkinek

        Összegyűjtöttük egy helyre a szakembereink által készített edzésterveket, melyek közül mindenki megtalálja a hozzá illőt életkorának, nemének, életmódjának és egészségi állapotának megfelelően.

        Edzésterv magas vérnyomásban szenvedőknek

        Ezt az edzéstervet azok számára ajánljuk, akik magas vérnyomásban szenvednek és szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv időseknek

        Ezt az edzéstervet azoknak az idős embereknek ajánljuk, akik szeretnének elkezdeni sportolni.

        Edzésterv elhízás ellen

        Ezt az edzéstervet kezdők számára ajánljuk, elhízás ellen.

        12 hetes futás edzésterv fogyni vágyóknak

        Az edzésterv kezdők vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA