• Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 1. hét

        Szerző: Runnersworld.de

        Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 1. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

        Hétfő

        Gyakorlat Időtartam
        Erős gyaloglás 20 perc

        Szerda

        Gyakorlat Időtartam
        Erős gyaloglás 20 perc

        Szombat

        Gyakorlat Időtartam
        Erős gyaloglás 20 perc

        (Runnersworld.de)

        Módosítva: 2015.02.09 11:25, Megjelenés: 2015.02.09 11:25
      • Cikkajánló

        Mellkasi fájdalom

        Mellkasi fájdalom

        B. M. , szakfordító

        Mi okozhat légzéskor jelentkező mellkasi fájdalmat?

        Tüdőrák

        Tüdőrák

        Dr. Pukoli Dániel

        Személyre szabott terápia, precíziós onkológia a tüdőrák kezelésében.

        Tanácsok aktív szabadidős sportolóknak a kijárási korlátozás idejére

        Most még olyanok is elkezdtek mozogni, akik eddig teljesen inaktív életet éltek, de mi a helyzet azokkal, akiknek korábban is szerves részét képezte az életüknek a sportolás? Mit tehet egy aktív szabadidős sportoló, akinek megszűntek a korábbi sportolási lehetőségei?

        Mi történik, ha abbahagyja a rendszeres sportolást?

        Van, akinek edzés tekintetében nem változott sokat az élete a koronavírus kapcsán, és azóta is rendszeresen sportol, de van, akinek gyökeresen megváltoztatta a mindennapjait a járvány. Mi történik akkor, ha Ön leállt a rendszeres testedzéssel?

        Edzésterv otthonra ülőmunkát végzőknek

        Azok, akik egész nap folyamatosan ülnek a munkájuk miatt, jelentős terhelésnek teszik ki a hátizmaikat, nyakcsigolyáikat, valamint egész gerincoszlopukat.

        Edzésterv kezdő futók számára

        Ez az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy 30 évesnél idősebb emberek számára ajánlott.

        12 hetes futás edzésterv fogyni vágyóknak

        Az edzésterv kezdők vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.

        Edzésterv kezdő futóknak - 3-4. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 3-4. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 1-2. hét

        Edzésterv kezdő futóknak - 1-2. hét

        Edzésterv nőknek - 12. hét

        Edzésterv nőknek - 12. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.
      • - A MEGBÍZHATÓ WEBPATIKA