• Stresszoldás témájú cikkek

        Több mint TestŐr
        Ha olyan mozgásformát szeretnénk választani, ami nemcsak a testünket formálja, hanem a lelkünkre is jó hatással van, a jóga az egyik legjobb megoldás. Választhatunk a gerincjóga, a stresszoldó jógák vagy a dinamikusabb jógaórák közül, ha közben odafigyelünk magunkra és a légzésünkre, hamarosan érzékeljük a változást!
        WEBBeteg
        Stresszoldás
        A napokon át tartó hőség megnehezíti az elalvást és az éjszakai nyugodt alvást.
        Több mint TestŐr
        A mai rohanó világban mindenkinek szüksége lenne hatékony stresszoldásra, testi-lelki feltöltődésre, hogy képes legyen megfelelni a kihívásoknak és egészséges tudjon maradni. Ennek egyik kiváló módszere a meditáció. A stresszoldáson kívül fájdalomcsillapító hatása is van, pl. a gyomorfájdalmak csökkentésére is gyakran alkalmazzák.
        WEBBeteg - Dr. Dinya Zoltán, pszichiáter
        A testvérem új munkahelyen kezdett el dolgozni, ahol a munkaköre nem kis stresszel jár. Amúgy is hajlamos arra, hogy könnyen felidegesítse magát, már fogyott is néhány kilót - válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.
        Több mint TestŐr
        A pro inzulin C peptid egy olyan rövid láncú fehérje, ami az agyba jutva aktivizálja a paraszimpatikus idegrendszert. Ez az idegrendszer felelős a stresszoldásért, a gyulladáscsökkentésért és az öngyógyító folyamatok beindításáért.
        Több mint TestŐr
        Ki gondolta volna, hogy ha érzelmileg kötődünk a háziállatunkhoz, annak pozitív hatása van az idegrendszerre. Nemcsak a stresszszintet, de a gyulladásokat is csökkenti. Ezenkívül a harag és a düh feldolgozása is jobban megy azoknak az embereknek, akik kötődnek a háziállataikhoz.
        WEBBeteg - Dervalics Dóra, pszichológus
        Mi ez a módszer? Kik számára ajánlott és kiknek nem? Hogyan és mennyi idő alatt sajátítható el? Hogyan néz ki a gyakorlatban? Mit nyerhetünk vele hosszú távon?
        Több mint TestŐr
        A stresszoldás egyik módja, hogy nem szabad hagyni a nyomást, a terheket felfokozódni. Időnként szünetet kell tartani, még a munka közben is. Egy kávészünet nem feltétlenül emeli a vérnyomást, hiszen egy kellemes környezetben, félrerakva a gondokat, még a kávészünet is lehet megnyugtató, ha azt érzi az ember, hogy kényezteti magát, időt szán magára, így az idegi terheléseket is jobban fogja bírni.
        Több mint TestŐr
        A mozgás nem csak a testi egészséget támogatja, az idegrendszer fejlődését is segíti. Magnézium, valeriana, komló. Az alvásproblémák sokszor természetes hatóanyagokkal megszüntethetők. A varrás több mint egy újraéledő hobbi. Stresszoldásnak is kitűnő.
        Több mint TestŐr
        Az állatoknak sokszor már a közelsége is jótékonyan hat az emberi szervezetre.
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!