• Omega-3 téma

        WEBBeteg - Cs. K., fordító, Lektorálta: Dr. Tänczer Tímea, diabetológus
        Az egészséges táplálkozás elengedhetetlen a prediabétesz visszafordításához. Nem léteznek olyan élelmiszerek, gyógynövények, italok vagy étrend-kiegészítők, amelyek csökkentik a vércukorszintet - erre csak a gyógyszerek és a testmozgás képes.
        WEBBeteg - Dr. Kónya Judit, családorvos
        Az egészségmegőrzés mára külön tudományággá nőtte ki magát, melynek egyik eleme a korszerű táplálkozás lett. A nemzetközi trendeknek megfelelően megszületett a funkcionális élelmiszer fogalma, melyek fogyasztásával nagyban hozzájárulhatunk egészségünk megóvásához.
        Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége
        Hazánkban valamikor nagy hagyománya és kultúrája volt a halfogyasztásnak, napjainkban azonban ez sajnos már nem mondható el. Az európai átlagtól messzemenően elmaradó halmennyiség az egészségi állapotunkat is befolyásolja, és hozzájárul a szív- és érrendszeri betegségek kockázatának növekedéséhez.
        WEBBeteg - T. A., újságíró
        A dióbél nemcsak ízletes, hanem bizony egészséges is. A WEBBeteg.hu sorozatában most e sokrétű csonthéjas gyümölcs tulajdonságaira hívja fel a figyelmet.
        Több mint TestŐr
        A mediterrán étrend alapvetően rostban gazdag. A sok zöldség- és gyümölcsfogyasztás mellett a déli népek napi szinten használnak olívaolajat. Emellett sok tengeri halat is fogyasztanak, ami többek között az omega-3-zsírsav-tartalma miatt kedvező a szervezet számára.
        WEBBeteg - Dr. Borsi-Lieber Katalin
        Az omega-3 zsírsavak a többszörösen telítetlen zsírsavak csoportjának tagjai, közéjük tartozik a linolénsav, az eikozapentaénsav és a dokozahexaénsav. Ezek a zsírsavak az emberiség táplálkozásában mindig is jelen voltak, azonban a szervezet biológiai folyamataiban betöltött értékes szerepüket, csak az utóbbi néhány évtizedben ismerték fel.
        Több mint TestŐr
        Ahhoz, hogy jól döntsön az ember és hogy képes legyen a jó döntéseket végigvinni, szükséges, hogy az agysejtek jó állapotban legyenek. Fontos tehát az agy számára elengedhetetlen B-vitaminok, omega-3, omega-6 zsírsavak fogyasztása.
        WEBBeteg - Kósa-Boda Veronika, újságíró
        Általában rántva vagy levesnek, s leggyakrabban akkor is csak karácsonykor kerül az asztalra édesvízi hal. Pedig ezek a pikkelyes jószágok nem csak finomak, hanem bármely más húsnál egészségesebbek, nincs olyan korosztály vagy betegség, amely mellett ne volna ajánlott a fogyasztása.
        Oxygen Medical - Dr. Pellion Szilvia, bőrgyógyász
        Dr. Pellion Szilvia, bőrgyógyász a legjobb tippekkel szolgál.
        Több mint TestŐr
        Az emberi agy 80 százalékban zsírsejtekből áll, így az omega-3 zsírsav fogyasztása segítheti az agyműködést. Ezenkívül a gondolkodás serkentésében még a B-vitamin pótlásának van fontos szerepe.
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!