Állandó hüvelyprobléma

Hüvelygyűrűt használok már majdnem két éve és az utóbbi fél évben kb. két hetente előjön szerintem gombás fertőzés, de nem vagyok benne biztos mert van amikor másabbak a tünetek. Amikor nem látni semmi fertőzést a szex akkor is fáj, utána napokig kellemetlen és előjön szintén valamilyen probléma. Az lenne a kérdésem, hogy ezt okozhatja-e a nuvaring vagy mitől mástól lehet?

Dr. Csuth Ágnes válasza nőgyógyászati fertőzés témában

Kedves Hölgyem!

A Nuvaring mellékhatásai között előfordulhat fertőzés, ezt a betegtájékoztató is írja. Egy hüvelyváladék-vizsgálat lenne fontos, hogy egyáltalán fertőzésről van-e szó, és hogy el lehessen dönteni, hogy pontosan milyen kórokozó okozza, és így célzottan lehet azt kezelni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 10., 18:40 ;Megválaszolva: 2010. augusztus 11., 12:00
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Canesten combi szúró fájdalmat okoz....
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az elmúlt hónapokban a nőgyógyászom többször is felírta a Fluconer tablettát (2db) , de a panaszaim megmaradtak. Most a...
Állandóan visszatérő gyulladt nemi...
Tisztelt Doktornő! A kislányom problémája lassan 1 éve tart amióta óvodába jár. Először a pirosságra lettem figyelmes a nemi szervénél...
szemáremajak viszketés
Kedves doktornő! Tegnap óta viszket a szemérem ajkam és nem tudom hogy miért.Éppen menzesz előtt állok és Canesten krémmel kenegetem, nemi...
Mi a baj?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Fehér folyásom van, néha viszkető érzéssel és enyhén szúrós szaggal. Ez a problémám már 16 éves korom óta tart....
Nemi fertőzés
Tisztel Dr. Nő/Úr! 38 éves nő vagyok, a kérdésem a következő. Hüvely folyásom van, sárgás, nem bűzös, inkább sűrű állagú. Viszont nem...