szemáremajak viszketés

Kedves doktornő! Tegnap óta viszket a szemérem ajkam és nem tudom hogy miért.Éppen menzesz előtt állok és Canesten krémmel kenegetem, nemi közösülésem nem volt egy ideje.Nőgyógyászhoz nem igazán tudok menni mert nincs ki vigyázzon a 2 éves kisfiamra ezért szeretném ha tudna javasolni valamit! Köszönöm Gerencsérné

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a nőgyógyászati fertőzés témában

Kedves Kérdező! Valóban lehet gombás fertőzés, a Canesten jó választás. A menses alatt használjon probiotikumot tartalmazó tampont, ha panaszos marad, akkor a menses után újra Canestent.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 26., 17:00; Megválaszolva: 2011. október 27., 10:19
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
Fertőzés lehet
Üdvözlöm. Kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam amire Betadine hüvelykúpot használtam 7 napig. Par nap és megjön a menzeszem, és...
Mell elváltozása
Tisztelt Dr. Pétervári László! Az elmúlt 1-2 évben alakulhatott ki, hogy a két mellem asszimetrikus lett. A bal oldali puhább és kicsit jobban lóg...
Késői pete érés , PCOvagy...
Tisztelt Doktor úr! Csináltattam egy 4.napi és 22napi hormon panelt a ciklusaim 30-32 naposak , 2különböző orvosnál voltam az eggyik azt mondta hogy...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! Két hete kellemetlen szagú hüvelyi folyás jelentkezett nálam. Ma 5.napja használok Betadine hüvelykúpot, most már jobb de nem múlt...