Fogamzásgátló

TRI-REGOL tablettát szedek körülbelül 2éve, azóta híztam 10 kg-ot annak ellenére, hogy a táplálkozásomon semmit sem változtattam. Már rengeteg pénzt költöttem különböző fogyókúrás módszerekre, de semmit sem értek. Elképzelhető hogy ez a gyógyszer mellékhatása? 1 hónapja pedig áttörése vérzésem is van.. Mit tegyek?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a elhízás témában

Kedves Hölgyem! A fogamzásgátlók hízást okozó hatásával kapcsolatban ellentmondóak a kutatások. Van, amelyik szerint egyéb okok tehetők felelőssé a hízás miatt, más kutatók szerint az étvágyat növeli. Érdemes megpróbálni egy másik gyógyszert, hátha mégis segít. Emellett a pajzsmirigy-funkciót is ellenőriztesse, vezessen táplálkozási naplót, esetleg mégis van táplálkozási hiba a háttérben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 30., 13:14; Megválaszolva: 2010. augusztus 31., 13:27
Kérdések és válaszok: Elhízás
Pajzsmirigy ?
189 cm vagyok és 120kg. Nagyon elegem van abból, hogy nem tudok lefogyni. Naponta 2000kcal alatt van a bevitelem, (naplózom) 1,5 órát kardiózok heti 3...
Stroke után hízás
Üdvözlöm! Kb egy éve stroke-os lettem, fél évig kórházban voltam. Utána kb 4 hónap alatt 7 kg-ot híztam, melyet nem tudok menni. Tudok menni, napi...
"rossz íz" nem maradhat
Tisztelt Doktor úr! Igen kínos kérdéssel fordulok önhöz, amit a saját nőgyógyászomtól személyesen nem mertem megkérdezni. Körülbelül egy éve...
Miért hízok?
2018 Augusztusában abbahagytam a fogamzásgátló szedését, 6 évig szedtem mindvégig 58 kg voltam. Amióta abbahagytam azt veszem észre, hogy elkezdtem...
Cukobetegség
Tisztelt dr.nő/dr.úr! Egy olyan kérdéssel fordulok önökhöz, hogy van nekem egy 15 éves fiam sajnos túlsúlyos 125kg 175cm! magas vérnyomás...