Impotencia téma

Az anabolikus szteroidok és mellékhatásaik

WEBBeteg összeállítás - Dr. Lajtos Melinda, Dr. Reinhardt István - 2022-06-22 22:03
Már évszázadok óta foglalkoztatja az emberiséget a teljesítményfokozás lehetősége, amelynek célja a fizikai erő növelése, a fáradtság leküzdése és a koncentrálóképesség fokozása. A felépítő (más néven anabolikus) szteroidok napjainkban az egyik legelterjedtebb teljesítményfokozó anyagok, amelyek a kereskedelmi forgalomban is fellelhetőek.

Diabéteszes neuropátia és szexualitás

WEBBeteg - Cs. K., fordító - 2022-06-19 21:42
Minden krónikus betegség okozhat szorongást, mely szexuális diszfunkcióhoz vezethet, ám a diabéteszes neuropátia esetén ez az arány magasabb: a betegek 20 százaléka tapasztal valamiféle szexuális zavart.

Meddőség - a diabétesz korai figyelmeztető jele

WEBBeteg - Cs. K., fordító - 2022-03-09 03:03
A meddőség a férfiaknál is gyakori probléma. Mintegy hét százalékuk marad gyermektelen a rendszeres, védekezés nélküli szexuális együttlét ellenére. Az ilyen meddőség utalhat valamilyen egészségügyi problémára is. Például az érintett férfiak jelentős hányadánál már megfigyelhető az úgynevezett prediabétesz, melyről azonban a legtöbben nem is tudnak.

A horkolás impotenciát okozhat

Sleep Center - 2016-10-05 17:25
A horkoló férjek előbb-utóbb külön ágyba kényszerülnek, hogy a hálótárs éjszakai pihenését ne zavarják. A romantikát azonban nemcsak a távolság öli meg, de a horkolás libidócsökkenést, sőt impotenciát is okozhat.
"11 hetes szteroidkúrám után aggasztóan csökkent a libidóm, bár volt olyan partnerem, akivel nem volt ilyen gondom. Ez most átmeneti probléma, vagy végleg tönkretettem magam?" A WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.

A különböző doppingszerek hatásai és veszélyei

WEBBeteg - Dr. Fáklya Mónika, gyermekgyógyász, endokrinológus - 2016-07-18 07:11
Minden ember szép testre vágyik, sokan tesznek is érte. Az izmos test érdekében néhányan különböző anyagokat visznek be a szervezetükbe. Meg sem fordul a fejükben, hogy akár mérgezhetik is magukat.

Potenciacsökkenést okoz az édességfogyasztás?

WEBBeteg - K. J., fordító - 2012-01-16 00:21
Egy friss amerikai tanulmány eredménye szerint a cukorfogyasztás közvetlen negatív hatással bír a férfiak szervezetében termelődő nemi hormon, a tesztoszteron termelődésére.

A nászéjszaka impotencia - Milyen okai vannak a jelenségnek?

WEBBeteg - Cs. K., fordító - 2010-08-05 20:07
Az esküvők szezonját éljük, ebben az időszakban rengetegen mondják ki a boldogító igent. De mi történik akkor, ha az igen után a vőlegény nem tud teljesíteni a nászéjszakán? Ezért a nászéjszaka impotenciának nevezett állapot a felelős, ami gyakrabban fordul elő, mint gondolnánk.
"Férjem súlyos cukorbeteg és a szex tulajdonképpen már nem is létezik az életünkben. Kezd elviselhetetlenné válni a helyzet, mit tegyünk?" Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.

Tízéves a Viagra

Független Hírügynökség - 2008-03-25 10:30
Tíz évvel ezelőtt, 1998 március 27-én dobták piacra a Viagrát, az első impotencia elleni tablettát. A sok millió ember nemi életét egy csapásra megváltoztató kék tabletta a véletlennek köszönhető.

Mi lehet a baj? Impotencia a nem túl idős férjemnél

Orvos valaszol - Dr. Papos István - 2014-12-03 19:39
Tisztelt Doktorúr Kérdésem a következő: férjem még csak 43 éves és impotencia problémák léptek fel. Minden probálkozás ellenére sem következik be a merevedés.Ez nagyon meghatározza a házaséletünket ugyanis neki büntudata van ez miatt és attol fél h

Nikotin

Orvos valaszol - Dr. Szegedi Krisztián - 2011-04-05 17:07
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Fél éve iszonyú láncdohányzásba kezdtem. Elvesztettem a munkahelyem elváltam stb. 19 éve dohányzom. napi kevesebb mint 1 doboz volt. Fél éve elment az életkedvem szó szerint 1et a másik után nagyslukkokal. Éjjelente is egymás u

Fogyókúra, impotencia

Orvos valaszol - Dr. Mészáros Lajos - 2010-03-16 22:27
33 eves ferfi vagyok, szexualis eletem jo volt. Mivel volt egy 8-10 kilos tulsulyom, egy 20 napos gyogyszeres fogyokurat folytattam, 3x25mg amfepramonum/nap (REGENON) , szedtem (elotte sem ezt sem mas fogyokuragyogyszert nem szedtem, tehat nem tudo

Nem kívánom a nemi életet

Orvos valaszol - WEBBeteg Szakértő - 2010-03-14 22:00
Tisztelt Doktor Nő/Úr Olyan problémával küzdök az utóbbi időben, hogy nem kívánom a sexet és merevedési problémám is van (35 éves férfi vagyok) . Voltam urológusnál aki prosztatagyulladást állapított meg. Kaptam rá gyógyszert (5 hétig szedtem gyóg

Együttes hatás?

Orvos valaszol - Dr. Szamosi Szilvia - 2010-03-11 10:24
Tisztelt Doktornő! Előző kérdésemnél nem említettem, pedig fontos, hogy a cipralex mellett több féle egyéb gyógyszert kénytelen szedni a párom. Vérnyomás csökkentőket, béta blokkolókat.stb, -egyéb gyógyszerei: Koleszterinés húgysav csökke

Impotencia?

Orvos valaszol - Dr. Szamosi Szilvia - 2010-01-08 10:44
Azt szeretném meg tudni, hogy miért van az hogy a barátom ha sex közbe gyorsabban csinálja  vagy ritkán ha lassabb is, akkor a him vesszője mért konyul le? Mit lehet ezzel kezdeni? Meg még azt szeretném tudni hogy a szexet  hogy lehet meg

Impotencia magas vérnyomás esetén

Orvos valaszol - Dr. Csuth Ágnes - 2009-10-29 09:47
Jó naopot kívánok A kérdésem az lenne hogy a Covarax AS, és a Covarex AS Comb gyógyszerek szedése során mellekhatásként előfordulhat impotencia, vagy csak a Covares AS szedése során. A Covarex AS Combonál nincs feltüntetve mellékhatásként. Válaszát

Impotencia?

Orvos valaszol - WEBBeteg Szakértő - 2009-06-10 09:07
Tisztelt Doktor! 17 éves férfi vagyok, szexuális problémám akadt. Még sosem volt szexuális kapcsolatom, de pár napja megismerkedtem egy hölggyel, akivel az ágyban kötöttünk ki. Az előjáték alatt minden rendben ment, a behatolás után azonban a nem

Lehet-e.....?

Orvos valaszol - Dr. Farkas Ágnes - 2009-05-15 11:56
Tisztelt Doktor Nő! Azt szeretném kérdezni hogya férjem impotens hát ugy ahogy együtt vagyunk de nem tudok kielégülni pedig vibrátort is használok és mégsem érzem azt hogy kielégittet ugyan ugy kivánom hiába voltunk együtt ha minden nap együtt vagyu

Impotencia lehet cukorbetegségtől?

Orvos valaszol - WEBBeteg szerkesztőség - 2009-01-21 15:37
Tisztelt Doktor Úr! A probléma, hogy a  férjem nagyon régen, pontosan 17 éve cukorbeteg, ebből 7éve már inzulinos. Már 10éve, hogy" normális" módon nem tudunk házaséletet élni, azóta orálisan működött a dolog, de most már nem képes kielégülni,, le