• Nem kívánom a nemi életet

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Nő/Úr

        Olyan problémával küzdök az utóbbi időben, hogy nem kívánom a sexet és merevedési problémám is van (35 éves férfi vagyok). Voltam urológusnál aki prosztatagyulladást állapított meg. Kaptam rá gyógyszert (5 hétig szedtem gyógyszereket:Supplin 500mg, Curam Duo 1000mg, Fluconer 2db), de az állapotom nem javult! Emelett rendszeresen szedek Concor 5mg-os tablettát. (szívritmuszavar miatt). Mi okozhatja a problémámat? Nagyon el vagyok keseredve! Válaszát előre is köszönöm!

        Tisztelettel: Atti

        WEBBeteg szakértő válasza a impotencia témában

        Kedves Atti!

        A nem javuló urológiai tünetek miatt mindenképp indokolt visszamennie kontrollra, ez a probléma is okozhatja panaszait, javaslom először ennek tisztázását. Ha a prosztatagyulladás után is fennáll a probléma, kardiológusával beszéljen a gyógyszerváltásról, ugyanis a ritmuszavarra szedett gyógyszer mellékhatása is lehet impotencia.Ezek mellett a panasznak lelki okai is lehetnek.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-03-14 22:00:32; Megválaszolva: 2010. március 14., 22:00

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! A kérdésem a következő lenne: múlt héten szerdán betegség miatt kihánytam a fogamzásgátlót(Lindynette),ami a levél utolsó hetén volt, a betegtájékoztatóban pedig azt írták, hogy pótoljam 12órán belül(amit...
        Remelhetoleg a megfelelo embertol kerem a tanacsot! Nagyon felek ezzel a problemaval orvoshoz menni, pedig az eddigi 8 evemet keseritette meg és még mindig csak az okot keresem. Alapvetoen egy 26 eves meleg fiu vagyok, aki eleinte elnyomta magaban ezt a...
        Tiszteletem! Kb egy hónapja fedeztem fel a makkomon lévő elváltozást, ami eléggé kétségbe ejt és megijeszt. Két hónapja volt utoljára szexuális együttlétem, ezért sem igazán értem a dolgot. Létezhet, hogy akkor elkaptam valamit, és...
        Jo napot kivanok! (Ekezeteket a telefon beallitasai miatt nem basznalom.) Az lenne a kerdesem, hogy egy oralis aktus utan a kezem is olyan lett, nem mostam kezet, csak eltoroltem ugymond. Majd par perc elteltevel a kezemmel izgattam a baratnomet. A kezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Zsolt vagyok. A tanácsára lenne szükségem nőgyógyászati szempontból. A napokban történt velem egy dolog és tartok attól hogy amit tettem az terhességhez vezethet. Előváladékozott a nemiszervem, kimentem a konyhába a...
        Tisztelt Doktornő! 3 napja egy prostituálttal létesítettem szexuális kapcsolatot. Védekeztem azonban otthon tusolás közben vettem észre, hogy valószínűleg az egyik friss intimborotválkozás okozta hámserulesem, sebem nem volt védve az...
        Jónapot! Rendszeresen szedek Jangee fogamzásgátlót. Az utolsó tablettát péntek reggel vettem be, viszont szombat este szexuálisan együtt voltam a barátommal (az aktus időben meg lett szakítva). A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e kikérnem...
        Tisztelt Doktornő! Párommal közel 5 éve vagyunk együtt. Az elmúlt 1, 1-5 évben azonban egyre jobban aggaszt az a tény, hogy egy aktus nem tart tovább 1 percnél, néha addig se. A kapcsolat elején ez egyáltalán nem volt probléma, sőt, pont az...
        Tisztelt doktor Úr/doktor Nő! Érdeklő szeretnék azzal kapcsolatban, hogy tegnapi nap folyamán a párommal együtt voltunk (menstruálok 2 napja) nem védekeztünk semmivel, nem szedek fogamzásgátlót sem és el ment a párom bennem. Az lenne a...
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használom, de együttlét közben ki szoktam venni, mert páromat zavarja. A betegtájékoztatón az szerepel, hogy maximum 3 órán át lehet szervezeten kívül, viszont 2 napja este, az együttlét...