Fogyókúra, impotencia

33 eves ferfi vagyok, szexualis eletem jo volt. Mivel volt egy 8-10 kilos tulsulyom, egy 20 napos gyogyszeres fogyokurat folytattam, 3x25mg amfepramonum/nap (REGENON) , szedtem (elotte sem ezt sem mas fogyokuragyogyszert nem szedtem, tehat nem tudom, hogy reagalok ra) .Sikeresen leadtam 8kg -ot, -ujra 25 a testtomegindexem-, de a problemam az, hogy mar 4 hete nem szedem a gyogyszert es nem sikerul a szexhez megfelelo kemenysegu erekcio. A gyogyszer nagyon ritka mellekhataskent emliti az impotenciat, KEREM mondja el, hogy mi tortent es meddig tart ez az allapot!? KOSZONOM!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Mészáros Lajos válasza impotencia témában

Kedves Kérdező!

Előző kérdését andrológus szakértőnk megválaszolta:

https: //www.webbeteg.hu/orvos-valaszol/potenciazavar/28973

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 16., 22:27; Megválaszolva: 2010. március 16., 22:27
Kérdések és válaszok: Potenciazavar
Impotencia?
Azt szeretném meg tudni, hogy miért van az hogy a barátom ha sex közbe gyorsabban csinálja  vagy ritkán ha lassabb is, akkor a him vesszője mért...
Impotencia lehet cukorbetegségtől?
Tisztelt Doktor Úr! A probléma, hogy a  férjem nagyon régen, pontosan 17 éve cukorbeteg, ebből 7éve már inzulinos. Már 10éve, hogy" normális"...
BPH és potenciazavar
Tisztelt Doktor úr! Kb. 10 éve küzdök kimutatott BPH-val. UH kimutatta 5 éve, hogy a prosztatában meszesedés jelei is láthatóak voltak. Tavaly ősz...
Merevedési zavar
T. Doktorúr/Doktornõ! Partneremmel egészen január vévgéig intenzīv nemi életet éltünk, akár napi több alkalommal is, merevedési problémáim...