• Együttes hatás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Előző kérdésemnél nem említettem, pedig fontos, hogy a cipralex mellett több féle egyéb gyógyszert kénytelen szedni a párom. Vérnyomás csökkentőket, béta blokkolókat.stb, -egyéb gyógyszerei: Koleszterinés húgysav csökkentő, lehetséges ezek együttes hatása teszi őt fáradékonnyá, álmossá, s emellet sajnos a dohányzásról sem tud lemondani-sajnos. A depresszió gyógyszer nem avatkozik bele az inzulin háztartásába? Ez lenne újabb kérdésem. Válaszát előre kőszőnőm: egy aggódó feleség

        WEBBeteg szakértő válasza a impotencia témában

        Kedves Levélíró! A Cipralex az ún. "SSRI hatásmechanizmusú" gyógyszerek csoportjába tartozik, ezekre jellemző, hogy cukorbetegekben megváltoztathatja betegek szénhidrát-anyagcseréjét (alacsony vagy magas cukorértékek is lehetnek)). Ezért szükség lehet az inzulin és/vagy az orális antidiabetikum dózisának módosítására. Szexuális érdeklődés csökkenését okozhatja krónikus stressz, depresszió, impotenciát férfiaknál számos egyéb testi betegség és gyógyszer okozhat. A gyógyszermellékhatás a Cipralex mellett előfordulhat bizonyos típusú vérnyomáscsökkentők esetén is. A Betaloc is okozhat szexuális zavarokat, aluszékonyságot. Ugyanakkor a Cipralex is lehet mindkét tünetnek az okozója. Azt javaslom beszéljenek pszichiáterükkel és háziorvosukkal is, mert lehetséges, hogy gyógyszerváltoztatásra lenne szükség, ha gyógyszermellékhatásról van szó.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szamosi Szilvia
        rheumatológus szakértőnk Itt kérdezhet

        Dr. Szamosi Szilvia
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-11 10:24:08; Megválaszolva: 2010. március 11., 10:24

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr ! Amit még szeretnék kérdezni hogy az nem lehetségs hogy nem megfelelő antibiotikumot kaptam vagy nem elég ideig? Mert egyik kúra sem tartott tovább 5-7napnál? Es ez az utolsó vizsgálatom az antibiotikumok után jóval késöbb...
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm a gyors válaszát! Amit még szeretnék kérdezni hogy a laktulóz kilégzési teszt az nem a sibora utal? Higy tulszaporodtak a baktériumok a vékonybélben? Mert nekem az erősen pozitiv ,es most nem értem hogy sibom van...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeretném megkérdezni,hogy a sibo meg tud e gyógyúlni magától, illetve csak probiotikumtól antibiotikum nélkül? 8hónapja volt egy gyomorrontásom és azóta nem állt helyre az emésztesem! Enyhe gyomorpanaszom és laza álaggú...
        Kedves Dokto Úr! 37 éves nő vagyok és kb. 1,5 hónapja kezdetem el reggelente útifűmaghéjat inni (reggelente éhgyomorra 1 evőkanállal 5 dl vízben oldva) azonban pár hete észrevettem,hogy nyálkás lett a székletem (nem véres és hasgörcsöm...
        Tisztelt Doktornő Már másfél éve lassan, hogy egy rosszulléttel kezdődő vissza-visszatérő betegséggel állok szemben. Ez idő alatt tucatnyi vizsgálaton voltam már, de semmilyen komolyabb elváltozást eddig nem találtak. A tüneteim: Szinte...
        Jó napot kívánok! Kislanyom 2éves álmában furcsán elkezdte mozgatni a 2 kezét szóltam hozzá kinyitotta a kis szemét és abba maradtt. Ez 2 hete történt tegnap ugyanígy csinálta 2-3másodpercig de már magától ébredtt aztán a cumijáért....
        Kedves Doktornő/Úr! A nyelvem elején mindkét oldalt piros púpok vannak, mintha a nyelvem részei lennének. Ezek sosem tűnnek el, nem fájnak, de a jobb oldalon van hogy jobban megdagadnak, bal oldalt mindig ugyanolyanok. Nem dohányzok, nem iszok....
        Tisztelt Doktor Úr, évek óta húzodó refluxos tünetekkel és pár hónapja jelentkezett időszakosan előforduló hasi diszkomforttal (görcsök, gáz), fejfájással küszködök. Székletem napi 1x,formált,de lágy,okkersárga, bűzös, gázok...
        Tisztelt Doktor Úr! Korábban írtam magának inkomplett székletürítés témában, ami szerencsére talán már egyre javul, viszont egy másik panaszom is lenne. Gyakran szoktam piros részeket látni a székletemben, de a legtöbb esetben...
        Tisztelt Doktor Ur. Hónapok óta tartó hasmesésem van.Ez szinte rendszeresen a reggeli órákban jelentkezik, hirtelen székelési ingerrel, majd először hirtelen kirobbanó széklet, ami nagyon hig.Utána még 1-2 esetleg háromszor szintén hirtelen...