Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 12. hét

Szerző: Runnersworld.de

Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 12. hét

Általános tudnivalók

  • Az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és fogyni vágyó emberek számára ajánlott.
  • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
  • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
  • Ha az edzés során fájdalmat érez, hagyja abba a mozgást!

Hétfő

Gyakorlat Időtartam
futás 15 perc
gyaloglás 2 perc

Ezt kétszer kell megismételni!

Szerda

Gyakorlat Időtartam
futás 10 perc
gyaloglás 1 perc

Ezt kétszer kell megismételni!

Szombat

Gyakorlat Időtartam
közepes iramú futás 30 perc

(Runnersworld.de)

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Edzésterv otthonra ülőmunkát...

Azok, akik egész nap folyamatosan ülnek a munkájuk miatt, jelentős terhelésnek teszik ki a hátizmaikat, nyakcsigolyáikat, valamint egész...

Bizonyított: sporttal megőrizhető a...

A Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet kutatói a koronavírus 3. hullámának végén egy országos, online felmérést végeztek. Arra keresték...

Edzésterv kezdő futók számára

Ez az edzésterv kezdők és/vagy évek óta nem sportoló és/vagy túlsúlyos és/vagy 30 évesnél idősebb emberek számára ajánlott.

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.