• Gyaloglás téma

        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitness edző
        Ötvenes éveinkben az egészség megőrzését, a harmónia megteremtését jelenti a mozgás, a sportos életmód. Akár életünk része volt eddig a sport, akár nem, mindenképpen érdemes mindennapjaink részévé tenni.
        WEBBeteg - Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        A fogyókúrának és az életmódváltásnak fontos része a fizikai aktivitás. Nem mindegy azonban, hogy hogyan mozgunk! A rosszul megválasztott sportolással sokan kifejezetten ártanak szervezetüknek.
        MTI
        Aki 45 évesen gyorsabban gyalogol, annak fiatalabb a szervezete és az agya is, a gyaloglás leggyorsabb, de még nem futó tempója ugyanis jó jelzője a szervezet és az agy öregedésének egy új amerikai kutatás szerint.
        WEBBeteg - Kálmánczhey Emőke, fitneszedző
        A tavasz a legideálisabb idő arra, hogy kimozduljunk a zord tél és a teljes tétlenség után a szabadba. Egy frissítő és egészséges gyaloglás erre a legalkalmasabb megoldás, amennyiben a cél egy természetes és kímélő mozgásforma. Cikkünkben a rendszeres gyaloglás előnyös hatásairól olvashat.
        MTI
        Kisebb eséllyel lesz túlsúlyos vagy elhízott az a gyerek, aki rendszeresen gyalog, kerékpárral, esetleg rollerrel jár iskolába - állapította meg egy új kutatás.
        Oxygen Fájdalomcentrum - Dr. Pál Mónika, reumatológus
        Az ízületi fájdalom megnehezíti a mindennapokat, a sportolóknak pedig át kell gondolniuk, mit és mennyit edzhetnek. A nyak, a derék, a váll, a térd vagy az ujjak ízületeinek fájdalma csökkenthető és az okok is kezelhetők.
        Runnersworld.de
        Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 12. hét
        Runnersworld.de
        Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 11. hét
        Runnersworld.de
        Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 10. hét
        Runnersworld.de
        Edzésterv kezdő, fogyni vágyó futóknak - 9. hét
        A lista folytatódik a következő oldalon, kérjük lapozzon!