Szív

Tisztelt Doktor Nő! Folyamatosan figyelemmel tartom a pulzusomat, és amikor vérnyomást mérek akkor a pulzusom soha nincs 100 alatt. Dohányzom, és fogamzásgátlót is szedek már hat éve. A 160 centim mellett 45 kiló vagyok, azt mondták az orvosok, hogy a magas pulzusszám az alkatom miatt van, és emiatt nem kell aggódnom. Mellette a vérnyomásom is 90-120 között van, a perem az jó, mert olyan 70-90 között szokott lenni. Kávét nem iszom. Arról nem is beszélve, hogy amikor hason fekszem, a fülembe hallom, hogy össze vissza ver a szívem. Ennek lehet hinni, vagy ezzel ne foglalkozzak? Mit javasol?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a magas pulzus témában

Kedves Hölgyem! Érdemes lenne kezdésnek egy rutin labor levétele és egy EKG, mert akár vérszegénység is okozhatja a panaszt, de emellett stressz, alacsony folyadékfogyasztás, szívbetegség, stb. Ezen eredmények alapján a háziorvos eldönti, hogy van-e szükség további kardiológiai kivizsgálásra.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 10., 08:24; Megválaszolva: 2010. augusztus 11., 11:19
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Otthoni Holter EKG kiértékelés
Tisztelt Doktornő! A mellékelt otthoni Holter EKG-val készült eredmény kiértékelésében szeretném kérni szíves segítségét. Véleménye...
Vízhajtó szedése
Jó estét kívánok! Azt szeretném kérdezni hogy egy héten hányszor lehet bevenni a furosemid vízhajtót. Tegnap vettem be de ma már megint nehezen...
erős szívdobogás
Jó napot! Olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy mi okozhatja a problémámat? A napokban tűnt fel a jelenség, hogy hirtelen minden előjel nélkül...
Hirtelen szív halál vagy infarktus...
Üdvözlöm Dr nő!!! Nevem Malaga Ferenc. Egy nagyon nagy kérdéssel fordulok önhöz. Ugyanis tavaly szeptemberben bekerültem kórházba szív ritmus...
Ritmuszavar béta-blokkoló
Kedves Doktornő! Az orvosom felírt, hogy szedjek Bisoprolol béta-blokkolót pajzsmirigy alulműködés okozta szívpanaszokra. Már 1 hete szedek 2,5 mg-ot...