provera

1 gyermekes anya vagyok menstruációs panaszokkal fordultam orvoshoz 2 hónapig nem jelentkezett utána viszont 3 hétig sem múlt el. provera 10mg tablettát ajánlott az orvos napi 2*1 15 napig majd 13 nap szünet. most a szünetben vagyok és a 3. napon jelentkezett is a vérzésem csak az a baj, hogy 1 nap gyenge, 2 nap gyenge de a 3 nap nagyon fájt és nagyon erős alvatt vérrel nyálkával, 4 nap nagyon erős ma van az 5 nap most is nagyon erős Kérdésem az, hogy ez igy normális? 3 hónapig kellene szednem a proverát. Végig merjem igy csinálni? Köszönöm válaszát

Dr. Deli Tamás válasza provera témában

Tisztelt Hölgyem!

A "nagyon erős" vérzés igen szubjektív fogalom, így leírás alapján nyilván Ön sem gondolja komolyan, hogy azt fogom mondani, minden rendben, vagy hogy nagy baj van. Ha a vérzés "nagyon erős", nőgyógyászhoz kell fordulni. Ha kb. mensesnek megfelelő és pár nap alatt elmúlik, ez lehet a Provera szedését követő normál megvonásos vérzés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Deli Tamás
Dr. Deli Tamás szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 22., 11:19; Megválaszolva: 2011. február 26., 22:56
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Depo provera
2hónapja megkaptam a depo provera injekciót azóta sem múlt el a mensesem, jól van ez így? el lehet mulasztani valamivel?
provera
Tisztelt Weborvos! Több kérdésem is lenne. 1. A Provera 2 havi szedése lehet-e oka annak, hogy most sok apró ciszta van a melleimben? A Proverát...
HPV lelet èrtelmezés
Üdv, HPV lelettel kapcsolatban szeretnék kérdezni, zavaris információkat kaptam. A leletem a kovetkezo: A minta HPV DNS pozitiv (+) , azonban a...
Hormonprobléma
Szép napot! Mitől lehet , hogy csak akkor érzem jól magam amikor megjön. Olyankor úgy érzem rendesen működik a testem , fellélegez. Nem vagyok...
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...