• Antidepresszáns

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jónapot! Nekem az lenne a kérdésem,én szedek este már csak negyed mizapint,és reggel negyed paroxatot, mindkettöt egészröl kezdtem. Az lenne a kérdésem milyen segitséget tudna nyujtani,hogy letudjak szokni mindkettöröl? És ez kb milyen hatás,és mennyi idö lenne?

        Dr. Veress Dóra válasza a depresszió, hangulatjavító témában

        Kedves Kérdező! A két hangulatjavító alapján azt tippelem, hogy depressziója lehetett éjszakai alvászavarral. Ugyan nem írta, hogy hány mg-os tablettából szed negyedeket és mióta, de ekkora adagokról nem lehet nehéz leszokni. A kérdés az, hogy a betegsége lehetővé teszi azt, hogy abbahagyja a szedésüket? Ha elhagyja őket, akkor lehet, hogy visszatérnek a depressziós panaszai. Ezt kell mérlegelni, mielőtt letenné a hangulatjavítókat. A betegségén a relaxáció, a meditáció, a jóga sokat segíthet, ezzel is erősítheti az idegrendszerét és megkönnyítheti a gyógyszermentes életre való átállást.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. augusztus 14., 19:15; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 23:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve, beírattak...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2,5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is hatékony...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...
        Fiatal korból hozott ez a betegség, de csak kb 10 éve diagnosztizálták. A jogosítványomat bevonták,3 évet vártam rá míg visszakaptam. Nagyjából 6 évig semmi probléma nem volt, amíg az egyik szakorvosom le akart szoktatni a...
        Jó napot kívánok. A napokban jártam pszhiiáter hölgynél és pszhilogus hölgynél is. Kevert szorongásos és depressziós zavart allapitottak meg. Frontint kaptam 3* 05.mg, és Cipralex gyógyszert először 5*negyed szem, aztán 5*fél szem,...
        Tisztelt DoktorNő! Segitseget szeretnem kerni. Enyhe szorongasos depressziom miatt Frontint szedek napi 3x1 0,25mg-os tablettat.4 napja derult ki viszont hogy kismama lettem. Felek elhagyni a gyogyszert de nem szeretnem ha a magzat serulne,beteg lenne ez...
        Kedves Doktornő! Érdeklődni szeretnék. Nagyon sokat foglalkoztam a munkámmal az elmúlt 3 évben szinte semmi szexuális kapcsolatom nem volt. a végére kiüresedettnek motiválatlannak éreztem magam. semminek nem tudtam örülni. Aztán volt egy...
        Szép napot kívánok! Epilepsziás vagyok Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy én már tanácstalan vagyok! Az év elején kezdödőt február környékén fel ment a vérnyomásom 170 körülire Kaptam rá vérnyomás csökentőt, ( tolura 80mg)...
        Tisztelt Doktornő,Doktorúr ! Pár hónapja jelentkeztek nálam hirtelen rosszulétek,szédülés,erős fejfájás,mellkasi nyomás,légzési nehézségek ,magas pulzusszám . 90% a hirtelen időjárás változásnál jelentkeznek mind a melegre mind a...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés