• Depresszió. Hangulatingadozás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat lehet velem fogatni. Amikor rám tör a hangulatingadozás akkor nem érzem magam jól, nem találom a helyem, nem tud le kötni semmi sem. A hisztis rohamokat a párom nem tudta kezelni sokszor mindig rá tett egy lapáttal, és ennek az lett a következménye, hogy napokig külön aludtunk vagy nem szóltunk egymáshoz. De volt olyan is h egymást lelkileg szidtuk egymást, mindennek elmondtuk egymást. Én ilyenkor nem tudom magam kontrollálni, de ő sem igazán, ha bántót mondtam neki. A volt férjem annak idején amikor fiatal voltam ő tudott kezelni, és kb fél év egy év után ezek a hisztis rohamok elmúltak. A válásom után megint jelentkezett az új párom mellett ez a hisztis kitöréses roham. Nem tudom mi váltja ki belőlem ezeket. Ezért is fordulok Önhöz hát ha tudd benne segíteni. A pajzsmirigyem nem jól működik, de egyenlőre nem szedek rá semmit, azt olvastam hogy ez is okozhatja. De még férjnél voltam akkor semmi baja nem volt a pajzsmirigyemnek. Nem voltam még ezekkel a tünetekkel sehol sem. Nem tudom merre induljak el, ezért is kérem a segítségét. Nem szeretném, hogy a következő kapcsolatom ez miatt menjen tönkre.

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a depresszió, hangulatingadozás témában

        Tisztelt Kérdező! Két problémát olvasok ki a leveléből. Az egyik a hangulatingadozás, a másik az indulatok kezelésének problémája. Úgy tűnik, hogy ez utóbbi kapcsolati kérdés, a volt férje mellett megszűnt. A leírt problémákat lehet kezelni pszichoterápiás és gyógyszeres módon is. Azt tanácsolnám, hogy keresse fel egy kollégámat, és személyesen kérje a segítségét. Emellett fontos a pajzsmirigy működésének rendszeres ellenőrzése. Akár a túl-, akár az alulműködés pszichés panaszokkal jár. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2019. augusztus 01., 18:30; Megválaszolva: 2019. augusztus 02., 08:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Pár hete mellkasi fájdalommal küzdök. Van egy minimális szívzörejem, amiről, még nem állapították meg, hogy miért van. A TSH értékem kicsit magas, számszerint 4,383 mIU/l. Az igazán aggasztó, hogy napok óta...
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...