Depressziós vagyok

T.Dr nő/Ur! Depressziós vagyok (szorongásos) .Szedek: frontint és citelopram oriont. Attól vagyok még idegesebb (és ez a vérnyomásomra is kihat) , hogy eléggé hízok.Tud-e segíteni abban, hogy mivel lehet helyettesíteni e gyógyszereket? Köszönettel: Éva

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza depresszió témában

Tisztelt Kérdező!

Amennyiben erőteljesek a tünetei szükségesek lehetnek a gyógyszerek. Számos gyógyszer áll rendelkezésre, súlynövelő hatás nem egyformán fordul elő. Ezt beszélje meg kezelőorvosával. A gyógyszeres terápia mellett nagyon sokat tud segíteni pszichoterápia, melyet pszichológus végez (keressen pszichológust) . A gyógyszerek súlynövelő hatását életmód változtatással, az étkezés gondosabb megválasztásával és mozgással is ellensúlyozhatja.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. február 02., 17:17; Megválaszolva: 2011. február 06., 08:32
Kérdések és válaszok: Depresszió
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...
A kiüresedésem gyógyítható?
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Abban az ügyben szeretném a tanácsát kérni, hogy már kb. 5 éve képtelen vagyok érzelmek megélésére, tehát semmi...
Érzelmi kilengések
Kedves Doktor Nő! Azért fordulok önhöz, mert nem tudom mit tegyek. Utóbbi más fél év során többször voltak hangulatingadozásaim, de többnyire...
Depresszió
Kedved Doktornő! 22 éves egyetemista fiú vagyok, már régóta gondolkozom rajta, hogy pszichológushoz vagy pszichiáterhez kellen fordulnom panaszaimmal....