• Mi lehet ez? pánikbetegség előszobája?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Webdoktor! Az én problémám először gasztroenterológiai esetnek tűnt, de sok-sok idő elteltével minden vizsgálatot megcsináltak, és az összetett ételérzékenységen kívül mást nem találtak, de a problémáim nem szűntek. Gyakran fáj a hasam, gyomortájon vagy lejjebb, változó, hogy mikor hol, és legtöbbször hasmenéses a székletem és többször is járok wc-re mint az átlag ember. Alapvetően nem vagyok stresszes környezetben, így nem gondoltam, hogy ettől lehet a gond, de nem maradt más lehetőség. Aztán az utóbbi 2-3 hónapban jött elő újabban, hogy bármilyen beszélgetés helyzetben vagyok, ideges és feszült vagyok ok nélkül, én sem értem, hogy miért, és olyankor egyre jobban fáj a gyomrom, könnyezik a szemem, és semmin se tudok mosolyogni, minden bajom van. Vagy ha nem otthon vagyok, állandó a feszültség bennem. Még akkor is ez van, ha épp a barátnőmmel beszélgetek, egyszerűen nem tudok nyugodt lenni, és nem tudok nyugodtan aludni se, és félek, hogy mivan, ha rosszkor leszek rosszul. Ez valami kezdeti pánikbetegség, vagy mi lehet? Eddig nem volt ilyennel gondom, alapvetően egy nyugodt, mosolygós lány voltam és a család is meg van lepve, hogy pont velem hogy lehet ez. Kérem segítsen, hogy ezt hogyan lehet kezelni, mitől van és egyáltalán mi ez? Nagyon köszönöm előre is! Gréti (19)

        Dr. Veress Dóra válasza a depresszió témában

        Kedves Gréti! Nem említi, hogy változott-e valami mostanában az életében, esetleg nem kezdett-e felsőoktatási intézménybe járni, nem került-e kollégiumba, stb. Ezek járhatnak szorongással, de én mégis inkább azt gondolom, hogy hangulatzavar állhat a panaszai hátterében. A depresszió járhat feszültséggel, nyugtalansággal és változatos testi panaszokkal is. A pontosabb diagnózishoz szükség lenne egy alaposabb pszichiátriai vizsgálatra, ezért kérem, látogassa meg a legközelebbi pszichiátriai rendelőt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. április 03., 18:38; Megválaszolva: 2012. április 05., 13:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Arról szeretnék érdeklődni, hogy Co-Dalnessa (4mg/5mg/1,25mg) vérnyomáscsökkentőt lehet-e együtt szedni Remotiv Extra (500 mg)-val, valamint Pharmekal HerbaNight kapszulával (mely utóbbinak tartalma: 200mg L-Triptofán, 400mg...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Pár hete mellkasi fájdalommal küzdök. Van egy minimális szívzörejem, amiről, még nem állapították meg, hogy miért van. A TSH értékem kicsit magas, számszerint 4,383 mIU/l. Az igazán aggasztó, hogy napok óta...
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...