Hüvelygomba?

Kb pár napja furcsa érzésem van ott lenn (eléggé érzékeny is) és most már néha viszket is. Nőgyógyászhoz azért nem megyek, mert szűz vagyok. Előtte max. csak nagyon ritkán fordult elő viszketés, de semmilyen gyógyszert nem szedek. Mitől van ez? Mit csináljak hogy ez elmúljon, esetleg magától elmúlhat? Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza hüvelyi viszketés témában

Kedves Kérdező! Nem kéne félnie a nőgyógyászati vizsgálattól, mely legnagyobb mértékben vigyázna érintetlen állapotára, de annyit akár a hüvely Ph megméréséből egy vékonyka tesztcsíkkal megállapíthatna, hogy gombás, vagy bakteriális fertőzése van-e. A tennivaló ugyanis ennek függvénye. Ha nem akar mégsem vizygálaton részt enni, irasson fel 150 miligrammos Diflucan kapszulát, egyetlen szemet szájon át bevételre. Ha gombás fertőzés volt, egy napon belül javulást érez folyamatosan és más tennivalója nincs. Ha nem érez változást, úgy Dalacin hüvelykrémet kéne feliratni, ez hat adag, hat napon át vékony, ceruzányi kis felhelyezővel juttatandó a hüvelybe, mely szűzi állapotban is könnyen megoldható. Ez bakteriális kórokozó esetén gyógyítaná meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 08., 13:28; Megválaszolva: 2012. augusztus 10., 15:17
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...