pajzsmirigy? vagy más?

Tisztelt doktor nö-ur! A következö problémával fodulok önhöz. Idén szeptember 24.én megoperáltak az Usa-ban.Snowboardozás közben a csuklomra estem, és eltört a kéztö csontom,, illetve én igy értelmeztem..azota is gipszben van a kezem.most oktober 19.én kell visszamennem a korházba hogy eltávolitsák belölle a fémeket. A mütét nem altatásban zajlott a saját kérésemre, hanem a honom alá szurtak valamilyen elektrodát és igy zsibbasztotték el a karom...a kérdésem a következö: a korházban 4 napot töltöttem, utána sajnos mivel nins biztositásom afelirt gyogyszereket-gyulladáscsökkentö, fájdalomcsillapito-nemtudtam rögtön elkezdeni szedni,, igy megkellett várnom amig Magyarországrol küldenek nekem...most 1 hete szedem végre a gyogyszereket..edig csak a vénynélküli alap fájdalomcsillapitokat szedtem... A problémám sokrétü! az eggyik hogy a hüvelyk, mutato és gyürüs ullyam eggyáltalán nem érzzem még mindig! plussz a mütét ota olyan tüneteim vannak mint a palyzsmirigy alulmüködéses tünetek...pl:szárad a böröm nagyon,, föleg a hajas fejbörön, az arcomon, halántékomnál,,, nagyon sok hajam kihullot azota és amai napig is hullik folyamatosan! a szemöldököm is ritkul, és az étvágyam a régi, talán kicsit többet eszem a mozgásszegény életmod miatt ami most fen áll, kb 8 kg ot szedtem fel a mütét ota! ..ezt erös székrekedés kiséri már 2 hete! sok forumon probáltam utánajárni a dolognak,, de csak 2 verziot találtam a tüneteim alapján.' hogy pajzsmirigy alulmüködésem van..és ez pont egybe esik a mütét idöszakával...2 hogy a mütét hatása ez az egész mert 3 hétig efektive nem szedtem a felirt gyogyszereket és igy állando gyulladásban volt-van a testem... most már szedem a Diklofenac 75dk-t disperst és a Pantozol 20 as gyogyszert de a tüneteim nem szünnek: ( Nagyon kérem ssegitsenek válaszukkal...mert ha ez csak a mütét utáni stresszes, gyulladásos, keveset mozgos sindroma akkor nem kell hazautaznom-ami igen költséges...vagy ha pajzsmirigy a ludas..akkor természetesen hazautazom. Válaszukat köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bogdán Aurél válasza csuklósérülés és pajzsmirigybetegség lehetősége témában

Vizsgálatok nélkül nem lehet megmondani a pontos okot. Pajzsmirigy betegség is lehet a háttérben, de az ritkán szokott ilyen gyorsan kialakulni. Bár az is tény, hogy egy műtéti beavatkozás előhozhatja a lappangó betegséget. A műtétet követő szövődmény is elképzelhető, de az is lehet, hogy a két dolognak semmilyen köze sincs egymáshoz. Maga a műtét utáni "gyulladás", vagy esetleg a beültettet fém okozhat hasonló tüneteket. Az elkezdett gyógyszer hatása általában 2-3 hét alatt alakul ki, így még várható a gyulladás mérséklődése. Pontosabb válaszhoz juthat, ha elvégeztet egy egyszerű laborvizsgálatot, melyben pajzsmirigy hormonokat (T3, T4, TSH) és gyulladásos paramétereket (WBC, CRP, Procalcitonin, We) néznek. Ez alapján el lehet dönteni, hogy mi lehet a fő ok és mérlegelni lehet a hazajövetel, vagy a kinnmaradás lehetőségét.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 25., 12:43; Megválaszolva: 2012. október 26., 22:23
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
MRI lelet értelmezése.
Mk. csípőízület MR vizsgálata, natív: a femurfejek centrális helyzetűek. Necrosisra típusos eltérés egyik oldalon sem látható. A jobb...
MRI lelet értelmezése.
Gerinc MRI vizsgálata: a lumbalis lordosis íve kiegyenesedve. Az L.V. csigolya részben sacralisalt. Az ábrázolódó gerinc szakaszon jelentős...
Izomrángások
Tisztelt szakértő! Több hónapja érzem, de legutóbb mintha erősödne egy kicsit a gyakorisága annak, hogy időnként (napi 5-10 alkalom) valamely izmom...
Mi okozhat erős lábujj fájdalmat?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Néhány hónapja heves fájdalom jelentkezett a bal lábam négyes lábujján. A fájdalom eleinte ritkán jelentkezett, mostanra...
Csontritkulás
Anyukám vesedializisre jár, Clexane 4000NE vérhigitó injekciót kap. Nagyfoku csontritkulása van, ezért szeretném megkérdezni, kaphat-e D3 + K2 vitamin...