psoriasis arthritis kontra trexan

Tisztelt Doktor Nő/ Úr! Már fordultam önökhöz, a betegségemmel kapcsolatban, csak változás történt. Több orvosnál jártam, igazán a problémám nem orvosolt. Több mint 2 hónapja szedem a trexánt, érdembeni javulást nem tapasztaltam, Viszont mellékhatást annál többet: hányinger gyomorfájdalom, idegesség, feszültség, depresszió, az egész foginyem begyullad és rettentő érzékeny, a szexualitásom egyenlő lett a 0-val. Az orvosnak elmondtam ezeket, hozzá téve, hogy a közérzetem rettentő rossz, és javulást nem igazán érzek. A bőrtüneteim semmit nem változtak és a mozgás szinte ugyan úgy nem megy. Az Orfiból aflaminnal elküldtek. Az sem volt egy állapot, mert a vérnyomásom az egekbe szökött 180 körül volt. Átlépett rajta, mondván " nem jellemző tünet" szedjem tovább, majd javulni fog. Nos, kicsit durván hangzik, de ezt a "mérget" ami többet árt, mint használ nem vagyok hajlandó szedni. Ide oda tologatnak az orvosok, mint valami csomagot. Van-.e esetleg valamilyen hely, ahová biztosan fordulhatnék, ahol tudnának segíteni a hogyan továbban, vagy esetleg a biológia terápiában.meddig kell szenvednem ezzel? Milyen indokokkal engedélyezik a biológiait? van esetleg magánklinika, ahol hasonló autoimmun problémákkal foglalkoznak? Milyen alternatívák vannak? miért nem segítenek? Sajnos cukor miatt szteroid kizárva.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szántó Antónia válasza arthropatia témában

Tisztelt Kérdező,

előszöris, attól, hogy cukorbeteg, a szteroid nincs kizárva, csak ellenőrizni kell a vércukorszintet és a gyógyszerek adagját emelni, ha kell.

A Trexan kb. most kezd el hatni, legyen még egy kis türelemmel.

A biológiai terápiáknak szigorú követelményei vannak, az országban csak a kijelölt centrumokban lehet alkalmazni őket, és tudomásom szerint ezek között nincs magánklinika.

Röviden csak annyit, hogy legalább 3 hónapig kell nem is csak egy, hanem 2 féle bázisterápiát szedni (tehát a Trexan mellé vagy helyette még egyet) , és ha ezek is hatástalanok, akkor lehet szó a biológiai terápiáról. De ez sem veszélytelen és ezeknek a gyógyszereknek is vannak mellékhatásai.

Üdvözlettel,

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 27., 22:20; Megválaszolva: 2012. június 29., 13:36
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Lelet értelmezés
Jó napot! Azt szeretném kérni hogy magyarázza el legyen kedves mit ír a lelet. Kórelőzmények: 1 éve tartó deréktáji fájdalom, jobb comb, majd a...
Isiász kezelése
Tisztelt Doktornő! 2 hónapja fáj a derekam jobb oldalon és végig a fenekem és combom hátsó része. Mindkét vádlim feszül és kicsit meg van...
Derékfájdalom
Másfél hete egy szék megemelésekor fájdalom nyilallt a derekamba/hátam alsó részébe. Napközben elviselhető volt a fájdalom, éjszaka sokkal...
Reumatikus panaszok
Kedves Dr. Nő! 25 éves férfi vagyok! Mellkas táji panaszokkal ami kb 5-6 éve fent áll van, hogy csak időszakos. Mozgásra jelentkezik...
Fájdalom érzet a lapockánál és...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy a lapockám és környékén először elkezdtem érezni bizsergést ami később átment...