MVT után

Kérdésem a lányomra vonatkozik aki 19 éves és egy éve volt mélyvénás trombozisa. Most hagyja abba a warfarin szedést és tudni szeretném mire kell ezután odafigyelni: életmód, táplálkozás, gyógyszerek, tiltott dolgok..ilyesmi? Kőszőnőm válaszát, Sz.J.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza trombózis témában

Kedves Kérdező!

Javasolt lenne hemosztazeológiai szakrendelés felkeresése, ugyanis a fiatalkori trombózisok esetében részletes kivizsgálás szükséges genetikai tényezők irányába. A hosszas ülést, állást kerülje, testsúlyát optimalizálja.Ösztrogén tartalmú gyógyszerek szedése ellenjavallt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 27., 16:36; Megválaszolva: 2011. január 29., 14:48
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Ferritin magas
Kedves Doktornő! Felhalmozott ferritin miatt mentem el erre a vizsgálatra, ahol ezt az eredményt kaptam. Tudna segíteni az értelmezésben? Köszönöm A...
Szájfeltöltés Marfarin mellett
Kedves Doktornő! Közel 7 éve volt a bal lábamba trombózisom, mely során kiderült, hogy Homozigóta Leiden génmutációm van. Azóta folyamatosan...
Vérkép kiértékelése
Tisztelt Doktornő! Mellékelném édesanyám vérképét ennek szeretném kérni a kielemzését! Minden rendben van e vagy van e valamilyen teendő. Azt...
Pajzsmirigy + SM betegség
Üdv Dr nő Olyan kérdésem volna hogy SM beteg vagyok most ért véget a Mavenclad 2. évi 2. adag kezelésem ami után egy db ig nem kapok semmit. Fő...
Magas vas szint
Tisztelt Dr. Nő! Voltam laborvizsgálaton, és a vas szintem magasabb volt a megadott tartománynál (34,7 umol/l) . Háziorvosom azt gondolta azért...