Baba tervezés

Tisztelt Doktor Úr! Egy olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 5 éve szedem a Gestomix fogamzásgátló tablettát.És most úgy döntöttünk hogy gyereket szeretnénk. Múlt évben már egyszer abba hagytam a gyógyszer szedését és a menstruációm már az első hónapban szépen vissza állt a rendes kerék vágásba. A kérdésem az lenne hogy ha a héten abba hagyom a gyógyszert akkor mennyi időt kell várni amíg próbálkozhatunk a babával? Ha 3 hónaptól hamarabb összejön akkor van okom félni hogy valamilyen rendellenessége lesz a babának a gyógyszer miatt? Hogy hosszú ideig szedtem, ez okozhat nála rendellenességet? Januárban már nyugodtan próbálkozhatunk? Előre is köszönöm a válaszát! Tisztelettel Anett

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza OC témában

Kedves Anett!

A fogamzásgátlónak nincs teratogén hatása - nem károsítja a magzatot - van aki szedése alatt esik teherbe. Tehát ha abbahagyja nyugodtan lehet is próbálkozni.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. november 19., 18:17; Megválaszolva: 2015. november 25., 11:23
Kérdések és válaszok: Gyermektervezés
Túl hosszú luteális fázis
Kedves Doktorúr, Önnek mindig olyan jók a meglátásai, és részletesen válaszol. Nagyon kiváncsi lennék, hogy Ön szerint mi okozhatja azt, hogy a...
Teherbeesés
2015-ben volt terheségem ekor viszont elkötettem magam most ujra szeretnénk babát egészségi álapotom engedi, Mien orvosi beavatkozás szükséges...
Vetélés utáni vizsgálatok
Kedves Doktor úr, 27 éves vagyok, a férjemmel a nyáron vágtunk bele a gyermekvállalásba, nagy örömünkre elsőre jött a baba, de sajnos az...
Pecsételő vérzés
Tisztelt Doktor Úr! Babaprojektben vagyunk 9 hónapja. Eddig rendszeres, kiszámítható ciklusom és ovulációm volt. Ebben a hónapban azonban a...
Seprűvénák gyerektervezés elött
Tisztelt Doktornő! A segítségét szeretném kérni! Seprüvénák vannak a lábaimon, a bal labszáramon lévők érintésre fájdalmasak. A...