Panangin szedése

T.Belgyógyász! Részt vettem egy belgyógyászati nagy ultrahangon, a májamat egy kicsit nagyobbnak találta és zsírosabb de azt mondta, hogy diétázni kell mert ez a súly növekedésétől van.Nekem alapban van egy kisebb fajta,, fehér köpeny szindrómám,, ahogy meglátom az orvost a szívem kiesik a helyéről ez azóta így van mióta az,, eszemet tudom. Meghallgatott és a statusra azt írta, hogy: Cor: balra 1 h.ujjal nagyobb, tachycardiás? Gondolom kicsit nagyobb a szíb, ezt egy,, meghallgatásból,, lehet tudni? Ez nagy probléma? A belgyógyászom hónapokkal ezelött mondta, hogy szedjek panangint, 3x1 szemet.Jó- e az adagolás, meddig ajánlatos ezt szedni? 2010.08 hóban szültem de még szeretnék, ezt lehet a terhesség alatt is. Mivel elég ideges típus vagyok, a terhesség alatt 3x2 magne B6-ot szedtem.Tehát: meddig érdemes szedni a panangint? Kúra szerűen vagy állandóan? Jó-e az adagolás? Terhesség melett szedhető-e? És gond-e az 1 h.ujjal nagyobb, tachycardiás? Egy kicsit magasabb a koleszterin szintem voltam nyaki ultrahangon az rendben volt ott mondta az orvos, hogy nem kell gyógyszert szednem, viszont étrend kiegészítőt ajánlottak a gyógyszertárban, a FLAVOGARDOT azt szedem két hete. Vérnyomásom pl: ma 101/86.Köszönettel

Dr. Szanyi Andrea válasza belgyógyászat témában

Kedves kérdező!

A szív hallgatózásánál a szívritmust és a szívhangokat lehet hallani, kopogtatással a szív nagyságát lehet megítélni. Ez utóbbit mellkas rtg vizsgálattal illetve szív ultrahang vizsgálattal lehet részletesen vizsgálni. A Panangint lehet folyamatosan szedni, bár nem tudom Önnél ez miért szükséges. A szapora szívműködés hátterében az idegességen túl más ok is állhat. Javasolt, ha még nem történt meg, a pajzsmirigy működésének vizsgálata. A Flavogard növényi eredetű antioxidans, számos jótékony tulajdonsága ismert, az Ön esetében valószínűleg a szívpanaszai miatt javasolták, mivel hatására javul a véráramlás, az erek simaizomzata elernyed, de csökkenti a vérnyomást. Ha Önnek az alacsony vérnyomás panaszt okoz, akkor hagyja abba a készítmény szedését.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Szanyi Andrea
Dr. Szanyi Andrea belgyógyász, háziorvos, geriáter
Kérdés: 2012. március 01., 13:48; Megválaszolva: 2012. március 04., 21:28
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Érdeklődés
Tisztelt Doktor Úr! Colonoskópiás vizsgálaton voltam és ezt a szövettani eredményt kaptam. Szeretném kérdezni és értelmezni, hogy mit...
Széklet kérdés
Tisztelt Doktor Úr! Tegnapi napon nehezen székeltem, a papíron kis piros rész volt, hasonló állagú mint a széklet. A mai napon reggel a...
Gyomorgyulladás
Üdvözlöm Doktor Úr! Szeretném a segítségét kérni abban,hogy a gyomor biopszia leletemnek milyen eredménye lett? Rosszat jelent a számomra,és ha...
Barrett-15
Tisztelt Cím! Az alábbi lelet 9 hónapja készült gyomortükrözés kapcsán. Kérdésemre akkor azt mondta az orvosom, hogy a Barrett nyálkahártyával...
Gyakori emésztési problémák
Tisztelt Doktor Úr! Panaszaim több, mint egy éve kezdődtek, de az elmúlt pár hónapban fokozódtak. Az emésztésem mindig jó volt, székletem...