Mi lehet ez, immungyengeség vagy esetleg idegkimerultség?

Tisztelt Doktor úr/nö! Kétségbe vagyok esve.Kb.január közepétöl megtörtént, hogy éjjel ha felébredtem amint megmozdultam rögtön nyirkos, vizes lettem. Aztán felszáradtam.Reggelig többször is, de nappal nem kínzott. Aztán kb. 2 hétig sokszor úgy éreztem fázom de nem borzongtam hideg voltam belül mintha nem tudnék felmelegedni. A menstruációm rendszertelen már, az utóbbi idöben túl gyakran követik egymást a ciklusok.19-21-28 napos is volt, de nem sok. A mult héten megfáztam, 38, 5 lázam volt de csak fél nap, köhögtem, Azatril antibiotikumot írtak fel a légcsövemre meg Calciumot köhögésre. A napokat heverészéssel, fekvéssel lézengéssel töltöttem, a torkom légcs♫8vem már nem fáj, köhoés még ingerel, a baj nem is az, de olyn fura lettem. Az éjjeli vizesedés maradt, ha feleklek pl.most is gyonyoruen süt a nap és ahogy teszek veszek fözöcskézek gyenge vagyok, turelmetlenség van rajtam, mintha belul remgnék foleg kezem lábam, félelem jön rám, sírhatnékom van.tegnap is ugyanez volt, aztán délutánig elmult.mintha vinné a fejem, gomboc a torkomon és nem merek elemnni itthonrol kéne fodrászhoz, gyerekekkel kimenni de gyongének és turelemtlennek érzem magam. Már gondoltam megprobálok Lexaurint bevenni este de valahogy bíztam a csodában nélkule is elmulik de nem akar. A korzetihez gondoltam visszamenni de szerintem ö is csak azt fog irni, mert a repertoárja a Xanax vagy a Lexaurin.Vérnyomásra szedek Carvedigammamát reggel de már egy éve ugyhogy nem hinném annak a mellékhatása most miert lenne, meg cukorra Januviát reggel egyet de azt is rég és idáig nem csinált ilsyn gondokat.Kérem a hozzászolását mit tanácsol.Hol találhatnám meg a segitséget? Egyrészt szégyenlem elmondani hogy turelemtlen feszult vagyok, mert 10 éve egy ideig szedtem nyugtatot és nagyon orultem hogy kimásztam a dologbol legalább 3 vagy tobb éve nem voltak tunetek, és az akkoriak mások voltak. A férjemnek volt egy balesete akkor az orovs irt neki Xanaxot mert éjjel kiverte a víz, eg nyomott hagulata volt de tovább dolgozott vezet is, habár nem tudom a gyogyszer hatására durvább hatalmasabb hangu lett és tobbet kiabál.Nincs meg az egyetértés koztunk.Tobb problémával szembesültünk ösztöl, aposom meghalt ezt nem jól viselte, gyerekek t♫8bbet voltak betegek, 2 hete ez a baleset, s még hozza a legjobb barátunkrol is egy éve tudjuk az agyában rákos amit kemoval tettek tunetmentessé, jelenleg ugy ahogy megvan, de sajnos a szer azt mondták kinyirta az eret a lábában és hiába mutotték nem lehetett térdig a lábát megmenteni.Sajnos most nem tudom nekem is a sok ami sok, vagy hormonproblémák vagy mi ez amitol a mult héttol egyre rosszabbul gyengébben vagyok.Valamit csinálni kell emrt ezt enm leeht birni..köszönöm a tanácsot.Ginekologtol hormonokat nem szedtem soha, nem is javasolja. Mit tehetnék?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza stressz témában

Tisztelt Kérdező!

A problémák hátterében két ok állhat: Egyrészt a változó kort kísérő hormonális változások hatnak ki a hangulatára, másrészt a krónikus stresszes állapot jön szóba. Javaslom, hogy konzultáljon nőgyógyászával és sajátítson el stresszkezelési technikát. Kérje pszichológus segítségét. Minden nap sétáljon legalább fél órát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 07., 12:56; Megválaszolva: 2011. február 09., 20:54
Kérdések és válaszok: Egyéb
Betegség? Stressz? Emésztési...
Tisztelt Doktor úr! Problémáim elég összetettek de megprobalom röviden és értelmesen leírni! Kb 4-5hónapja gyötör emésztési zavar! Bugyog a...
mi lehet a baja?
Tisztelt doktornő! Két éve kullancs csípés miatt (Lyme-kór) 20 napig antibiotikumot szedett (zinat, amoxicilin) , mellette normaflort kapott. Ezt...
Mire utalnak a tünetek
A következőket tapasztalom magamom: Állandóan fáradékony vagyok, napi szinten fáj a fejem, a szemem sokszor ég, vörös, fáj, nagyon érzékeny a...
Mi lehetséges?
Az elmúlt egy hétben fáradékonyabb, stresszesebb voltam mint előtte.Érettségi vizsgák előtt álltam és sokat idegeskedtem..Elkezdtem szedni a...
Tudna adni tanácsot?
Jónapot! mostanába sok stressz ér és nemtudom leküzdeni.a fejem szétmegy a melkasom fáj vagy a szívemnél. Tudna segíteni aban hogy a stresszet mi...