• Mit tehetek Depresszió ellen?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr./Dr.no! Sokat olvastam mostanaba a psyhes betegsegekrol, mert nagyon szenvedek, ugy erzem meg bolondulok. Talaltam itt egy kalkulatort es az eredmeny igen ijeszto azt irta hogy sulyos hangulatzavarban szenvedek es forduljak mielobb orvoshoz. A kerdesem az lenne hogy mit tehetek ellene itthon mert nem tudok orvoshoz menni. Angliaban elek a 3 gyerekemmel es ferjemmel. Sajnos en nem beszelem a nyelvet, igy nem tudnam elmondani a problemat. Van megoldas itthon? Elore koszonom valaszat vagy jo tanacsat! ILDI

        WEBBeteg szakértő válasza a depresszió témában

        Kedves Kérdező! Szerintem meg kellene próbálnia elmenni Angliában egy orvoshoz. Keressen valakit, aki ért mindkét nyelven és tolmácsolna Önnek. Vannak otthon is használható gyógyfüvek és készítmények, de ezek csak enyhe vagy közepes depresszióban javasoltak. Az Ön esetében mindenképp orvoshoz kell fordulni, mert csak ő tudja megítélni az állapotát és gyógyszert felírni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2012. április 08., 12:10; Megválaszolva: 2012. április 10., 22:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Pár hete mellkasi fájdalommal küzdök. Van egy minimális szívzörejem, amiről, még nem állapították meg, hogy miért van. A TSH értékem kicsit magas, számszerint 4,383 mIU/l. Az igazán aggasztó, hogy napok óta...
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...