Antibiotikumtol kiütések?

Tisztelt Szakerto! Zinnat antibiotikumot szedtem tuszos mandulagyulldasra, amitol az egesz testem kipattogott: piros foltok jelentek meg szinte mindenutt. Most mar viszketnek is, kb 5 napja vagyok tele a foltokkal. A haziorvosom Calciumot es probiotikum szedeset javasolta,. Szukseges elmennem borgyogyaszhoz? vagy varjam meg mig magatok elmennek a foltok? De vajon meddig lezsek ilyen pottyos? Nagyon kellemetlen. koszonom valaszat! Éva

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza antibiotikum, kiütés témában

Kedves Kérdező!

Egyelőre kövesse háziorvosa tanácsát és 1-2 hét alatt elmúlnak a kiütések teljesen. Bőrgyógyászhoz csak akkor forduljon, ha ennyi idő után is megvannak a kiütései.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 20., 13:39; Megválaszolva: 2012. április 20., 22:24
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Szemölcs vagy anyajegy az orron
Tisztelt Doktornő Véleményét és tanácsát szeretném kérni. Pár évvel ezelőtt teljesen egy időben a bal szemem alatt és az orromon megjelent egy...
Érdeklődés a lehetőségekről.
Üdvözlöm! Nemrég a mellkasom bőréből eltávolítottak egy jól differenciált elszarusodó laphámdaganatot. Kezdetben pattanásnak néztem és...
Bőrkeményedés?
Tisztelt Doktornő! Szeretnék segítséget kérni Öntől. A talpamon megjelentek bőrkeményedésre hasonlító kisebb, nagyobb foltok. Egész nap...
Rózsa hámlás
Üdv Doktornő! A kislányomon 6-hete kezdődtek a piros kiütések,először a mellkasán,törzsén volt 10db,utána széterjedt a lábára és kezére...
Kiütések a végtagjaimon
Üdvözlöm! Nagyjából egy héttel ezelőtt kezdtem apró, rendkívül viszkető kiütéseket felfedezni a lábfejemen. Azóta határozottan nőtt a...