gyomorégés: mitől jöhet rendbe az étvágyam?

Kedves Doktor Úr! Az utóbbi két hónapban sok antibiotikumot (normix 3 dobozzal, azibiot) , görcsoldót szedtem. A normix szedése után bonolact regenal probiotikumot szedtem be 1 dobozzal. Úgy éreztem a gyomrom rendbe jött. Utána szedtem be az azibiotot, ezek után a gyomrom savas, keserű, görcsös, étvágytalan lett, fogytam kb. 6 kg-ot. Rabeman savkötőt szedek, de nem használ. Mit javasol a doktor úr, hogy a gyomrom és az étvágyam rendbe jöjjön? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Molnárné

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Plósz János válasza antibiotikum témában

Az azibiot gyakran okoz felhasi panaszokat, melyek pár nap, pár hét alatt megszűnnek. A rabeman fokozatos leépítését, gyakori, rendszeres, nyugodt, kis étkezéseket és bevonószer (Gaviscon vagy Venter) pár napos használatát javasolnám.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 06., 22:17; Megválaszolva: 2015. július 07., 07:24
Kérdések és válaszok: Egyéb
gyomor panaszok
Tisztelt dr ur.2 es fel honapja kb holyaghurutom lett. Amire antibiotikumot szedtem, de mivel nem gyogyultam meg teljesen elkezdtem meg 1 dobozzal szedni...
Levofloxacin Sandoz
Kedves Doktor Úr/Nő! Levofloxacin Sandoz szedése alatt való alkoholfogyasztás gyengítheti annak hatását?
Antibiotikum
Tisztelt Doktor úr/nő! Antibiotikumot írt fel az orvosom (Sumamed 500 mg) aminek az utolsó tablettáját pénteken délben fogom bevenni. Érdeklődni...
antibiotikum1979
Tisztelt doktor úr/nő! Azt szeretném megtudni, hogy mennyi időbe telik, amíg az antibiotikum kiürül a szervezetből? A férjemnek amoxicillint...
Aszpartam tartalmú antibiotikum
Tisztelt Címzett! Tudomásom szerint az aszpartam egyfajta idegméreg. Felháborodva vettem tudomásul, hogy gyermekem torokgyulladására felírt...