• Edzésterv férfiaknak - 4. hét

        Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző

        Edzésterv férfiaknak- 4. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Hétfő

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Fekvenyomás 3x12
        Könnyített húzódzkodás 3x12
        Fekvenyomás döntött padon 3x12
        Evezés széles fogással gépen 3x12
        Tárogatás egykezes súlyzóval 3x12
        Széles lehúzás gépen 3x12
        Hasizom gépen 6x20

        Szerda

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Combfeszítő gép 3x12
        Combhajlító gép 3x12
        Lábtoló gép 3x12
        Álló vádli gép 3x12
        Vállból nyomás kis rúddal 3x10
        Előre emelés francia rúddal 3x10
        Oldalemelés egykezes súlyzóval ülve 3x10
        Hátsó vállizom egykezes súlyzóval 3x10
        Állig húzás rúddal 3x10
        Hasizom gépen 6x20

        Péntek

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Felhúzás bicepsz francia fogós csigán 3x10
        Kötél lenyomás tricepsz csigán 3x10
        Scott padon koncentrált bicepsz francia rúddal 3x10
        Lenyomás francia fogóval tricepsz csigán 3x10
        Kalapács (bicepsz) egykezes súlyzóval ülve 3x10
        Lórúgás egykezes súlyzóval 3x10
        Hasizom gépen 6x20

        (WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző - ozonwellness.hu)

        Legutóbb frissült: 2014.10.29 11:25
        • WEBBeteg.hu
      • Cikkajánló

        Mellhártyagyulladás

        Mellhártyagyulladás

        Dr. Brugós László

        A betegség tünetei a fájdalmon és nehézlégzésen kívül lehet a láz.

        Ízületi fájdalmak

        Ízületi fájdalmak

        B. M., szakfordító

        A reuma összefoglaló név, gyulladásos és degeneratív folyamatokat foglal magába.

        Létezik-e ideális edzésprogram?

        A mozgás lételemünk. Elengedhetetlenül szükséges az idegrendszer egyensúlyának fenntartásához, a testkép, a személyiség kialakulásához.

        Edzésterv otthonra ülőmunkát végzőknek

        Azok, akik egész nap folyamatosan ülnek a munkájuk miatt, jelentős terhelésnek teszik ki a hátizmaikat, nyakcsigolyáikat, valamint egész gerincoszlopukat.

        Megfuttatja a bírókat a FIFA - Ki fújhatja a sípot nemzetközi szinten?

        A játékvezetők, akik gyakran kétszer olyan idősek, mint a játékosok, hozzájuk hasonlóan végigfutják a mérkőzést, és emellett folyamatosan koncentrálniuk kell az események nyomon követéséhez. Az Egyesült Államok Labdarúgó Szövetségének adatai szerint a játékvezetők egy meccs alatt átlagosan 19 kilométert futnak, ami ötször több, mint a játékosok által megtett távolság.

        Így készülj az első 10 kilométeredre

        A tavasztól őszig terjedő időszak a legalkalmasabb arra, hogy a hobbisportolók nekivágjanak kitűzött céljaik megvalósításának. Aki már lefutotta az 5 km-t, annak logikus célkitűzés a duplázás. Fülöp Tibor, a Sportorvosi Központ sportszakmai igazgatója, laborvezetője szerint egy teljesítménydiagnosztikára építő, alapos edzéstervvel könnyebben elérhető a 10 km, mint gondolnánk.

        Hatékony zsírégető edzésterv kezdőknek

        A fogyáshoz az alapokkal mindenki tisztában van, hogy hetente négyszer mozogjon legalább egy órát, figyeljen oda a táplálkozásra és legyen türelmes, mert a fogyás beindulásához és a látványos eredményekhez legalább 2 hónap kell. De ez kevés támpont ahhoz, hogy tudjuk, mit sportoljunk. Ebben segít az alábbi néhány ötlet, amely útmutató a zsírégető edzés elkezdéséhez.

        Miért nincs eredménye az edzésnek? Milyen a jó edzésterv?

        Sokan találkoztak már azzal a problémával, hogy rendszeresen jártak edzeni, mindent maximálisan végigcsináltak és mégsem volt látható eredmény hosszú hónapok után sem. Ilyenkor az emberek nagy része csalódottan hagyja abba az edzéseket, pedig elég egy kis újragondolás, néhány apróbb módosítás, és az eredmény biztosan nem marad el.

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.