Vitaminpótlás

Üdvözlöm! 17éves kororm óta küzdök pánikbetegséggel ami szerencsére javuló félben van...van viszont egy tünet ami zavar! Néha de csak egy negyed percig mikor hirtelen stressz ér vagy valami hirtelen felfokozott izgalom akkor olyan mintha kettőt gyorsan egyett meg nagyon lassan verne a szívem de ez se minden szituációban hanem ritkán! Viszont amikor 2órát aktívan tornázok aerobik, zumba akkor semmi pedig ugyan ugy felfokozott állapotban vagyok ugyan ugy terhelem a szívem! Ez mért van? Azt mondják szedjek magnéziumot mert az segít! A vérnyomásomra azt mondják alacsony 107/65-70 ez is igaz? 22éves vagyok 56kg és 163cm normál testalkatú! Pulzusom ha én mérem 65-72között van ha orvos méri 82-90között..ezt betudom az izgalomnak ugyanis a pánikból eredve magamba beszélek mindent.... Az is néha előfordul hogyha hirtelen felkelek szédülök és habár lassan ver a szívem de erősen ez néha ha megijedek akkor is igy van..ez tényleg lehet a vérszegénység tünete vagy ez is csak pánik? Előre is köszönöm a válaszát! EKG-n nincs semmi elváltozásom! Szép napot! Adrienn

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Veress Dóra válasza a szorongás témában

Kedves Adrienn! 22 éves, fiatal, rendszeresen sportoló nőnél nem alacsony ez a vérnyomás, emiatt nem kell aggódni. A felálláskor való rosszulléteket viszont okozhatja. A magyarázata az, hogy amikor hirtelen feláll, akkor pár pillanatra leesik a vérnyomása, és kell 2-3 másodperc, amíg az agya érzékeli ezt és korrigál. Úgy tudja kiküszöbölni, ha sok folyadékot iszik, mert az megnöveli a keringő vér mennyiségét és kompenzálja a vérnyomásesést. A stressz hatására érzett szívdobogás is normális jelenség, de saját megnyugtatása érdekében csináltasson egy EKG vizsgálatot. Én azt javaslom, hogy próbálja a figyelmét elterelni erről a jelenségről, mivel nem ártalmas Önre nézve. Ha nem figyel rá, és nem aggódik miatta, akkor hamarosan el fog múlni!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 02., 17:42; Megválaszolva: 2011. október 05., 10:27
Kérdések és válaszok: Szorongás, pánikbetegség
Miként szokjak le a Frontinról?
Tisztelt Dr nő! 15 évvel ezelőtt lányom 2éves volt azzal a panasszal fordultam orvoshoz, hogy úgy érztem össze vissza kalapál a szívem. Kiderült ez...
Daganat vagy más gond lehet?
Üdvözlöm doktornő! Az utóbbi hetekben,napokban szinte állandóan kicsit szédülök és napközben hol a fejem egyik részén hol a másik részén...
Alacsony pulzus
Üdvözlöm! Voltam kardiológiai kivizsgáláson, meg még egyéb máson is. Helyeztek fel Holter ekg-t is. Az orvos azt mondta, hogy nincs semmi baj, van...
Utazás közbeni rosszullét
Tisztelt Doktor Úr, Doktornő, Olyan tüneteim vannak, hogy főleg utazás közben elkap a rosszullét, hányingerem lesz, a torkomban és a gyomromban...
Nyugtató gyógyszer hatása
Tisztelt DoktornőDoktor Úr! Sajnos mindig is "aggódós" típus voltam, így szerintem az átlagnál érzékenyebb vagyok a stresszre, illetve nagyon...