• Depresszió

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktornő! Nekem az a problémám, hogy refluxom és gasztritiszem van, ami már másodjára újult ki. Nem értem miért, hiszen szedtem kellő ideig a gyógyszereket az első alkalomkor, betartottam abszolut a szabályokat...és mégis..újra előjött...Tüneteim a nyelőcsőégés volt eleinte, erre PPI-t kaptam, amitől nagyon elkezdett égni a gyomrom (előtte korábban soha nem volt ilyen panaszom)...tehat mostmár nemcsak a nyelőcsövem ég hanem a gyomrom is. 4 féle PPI vel kísérleteztek rajtam,de a gyomrom egyre rosszabb lett. Így nagy nehezen sikerült letennem a PPI-t, azt gondoltam ha nem szedem jobban leszek és majd mindenféle alternatív gyógyszerekkel, csodaszerekkel majd kikúrálom magam. Sajnos nem sikerült, már 6 hete nem szedek gyógyszert de az égés maradt, kivéve ha beszedek frontint. Sajnos ebböl napi 2 mg kell, 3 részre osztva szoktam bevenni. kb 2 hónapja szedem így, tudom nagyon nagy adag de még mindig jobb mint a szörnyű PPI -k. DE mégis depressziósnak és elkeseredettnek érzem magam, hogy lehet ennyi adag frontin mellett is ugyanolyan szorongónak maradnom? Úgy néz ki a refluxból sosem tudok meggyógyulni...másnak miért megy olyan könnyen, nekem miért nem sikerül? Rettegek visszamenni a gasztrós dokikhoz,mert csak ujra PPI-kel akarnak tömni...3 gasztróshoz járok, mindhármuk 3 fajta gyógyszert írt fel, amiket még nem szedtem eddig, de rettegek elkezdeni egy új terápiát, mert félek, hogy csak még roszabbul leszek. Teljesen beszűkült az éltem-4 hónapja mióta így kínlodok...nm tudok örülni semminek, nem érdekel semmi, az egész napom egy merő fájdalom, kivéve, amíg a frontinnal bekábítom magam...aztán ettől is bűntudatom van, hogy ilyen nagy adagot kell szednem..ez nem fenntartható...de más nem mulasztja el a fájdalmaimat.. 45 éves vagyok, elértem mindent az életemben, amit szerettem volna, mindenem megvan, mégis az életem egy merő kínlódás.. Már feladtam a reményt is hogy valaha én is úgy élhetek mint a többi normális ember Enni sem merek, mert félek, hogy utána még jobban ég a gyomrom... Abszolút elveszve érzem magam, és hogy összekuszálódott az életem a reflux miatt. Hogyan induljak el, merre keressem a kiutat?

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a szorongás, depresszió témában

        Tisztelt Kérdező, A Frontin tartós szedése valóban nem jó megoldás. Hozzászokik a szervezete, és akkor eggyel több problémája lesz azzal, hogy nem tud Frontin nélkül élni. Egyébként a depresszió és reménytelenség érzése nem azonos a szorongással, ez utóbbit képes oldani a Frontin, mint ahogy a testi panaszokat is. Én azt tanácsolnám, hogy forduljon egy pszichoterápiás képzettségű pszichiáterhez, és gyógyszerrel/ antidepresszánsra gondolok/ és/vagy pszichoterápiával próbáljanak úrrá lenni a helyzeten. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. július 27., 19:41; Megválaszolva: 2020. július 30., 12:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! Nekem az a problémám, hogy refluxom és gasztritiszem van, ami már másodjára újult ki. Nem értem miért, hiszen szedtem kellő ideig a gyógyszereket az első alkalomkor, betartottam abszolut a szabályokat...és mégis..újra...
        Kedves Doktornő! Már nagyon sok éve szenvedek pszichés problémákkal. Sok problémám van, de a legnagyobb nehézségek a nagymértékű szorongás és félelem. Állandóan attól félek, hogy valami történni fog. Minden napos visszatérő félelmem,...
        Jó napot kívánok! Novemberben az egyik reggelen, félálomban nagyon erős halálfélelmet éreztem, ami azóta sem múlt el. 3-4 hónapig napközben is éreztem,utána egy ideig csak amikor elaludtam és félálomban voltam. Először 8 éve jelent meg...
        Tisztelt Dr nő! Az én problémám az az , hogy hosszú évek után letettem a benzodiazepint. Evés problémám alakult ki. A nyugtató helyett ettem. Mivel az alvásom is borzalmas volt ebben a közdelembe, így az orvos antipszichotikumot írt fel....
        Jó napot. Van egy olyan problémám miszerint egy debreceni orvos felírt nekem amizulpiridet. 200 mg dózisban 2x1 tablettát, két évvel ezelőtt. Mikor nem szedem be akkor tisztán gondolkodok, nem érzek nyomást a fejemben de ha beszedem, eléggé...
        Ödvözlöm az édes apám már lassan három hete van depresszióban mit javasol . Kérhetnék egy telefonszámot ? Nem tud aludni Szedte Frontint de attól rosszul lett és ezért abbahagyta és most szedi a Stihl NOX ot és azzal pár órát tud aludni de...
        Tisztelt Doktor! Az volna a kérdésem hogy depresszió lehet-e?! Le tört érzés nincs koncentrációm és a memoriám is nagyon gyenge! és közbe régi emlékeim vannak elém kivetítve valamikor nevetek is pont úgy mint az emlékembe vagy ha meg...
        Tisztelt Doktornő! Gyógyszer leállításban vagyok. Sikerült 3 hónap alatt a Rexetin 20mg (1-1-0), Mirzaten q 30mg (0-0-1), Lamolep 100mg(1-0-1)-ről mostanra :Rexetin(0-0-0),Mirzaten(0-0-0)-ig eljutnom. A lamolepre azt mondta az orvos, hogy az tart...
        Tisztelt Doktornő, amit rólam lehet tudni, hogy 17 éve koromban skizofréniát állapítottak rajtam, azon belül hebefréniát, és skizofrénia utánni depressziót. A tűneteim amit tapasztalok mai napig, hogy szociális aktivitasom visszaesik, beszéd...
        Tisztelt Doktornő! A kérdésem csupán annyi lenne, hogy a REMOTIV EXTRÁT lehet e együtt szedni a Scippa 5 mg gyógyszerrel? Ezek mellé még szedhető a Frontin is?