Mit tegyek?

Tisztelt Doktor Úr! Már kb. két hete köhögök, újabban a torkom is piros, égő érzést érzek, kicsit a nyelvemen is. Néha a gombócot is érzem. Gyomorfájással mentem orvoshoz, apo famotidinet kaptam, egy másik panaszra pedig dicetelt. Mitől lehet ez a torokfájás? Lehet a gyógyszer mellékhatása? Lehet hogy komolyabb a gond?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Árki Ildikó válasza a köhögés, torokfájás témában

Tisztelt Kérdező! Köhögés, torok égő érzés lehet a reflux betegségétől, de lehet acut (felső)légúti fertőzéstől is. Személyes orvosi vizsgálat szükséges, keresse fel háziorvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2014. május 17., 21:32; Megválaszolva: 2014. május 18., 13:10
Kérdések és válaszok: Reflux és gyomorfekély
reflux betegség ?
Kedves Doktor Úr! Dec 16.-án Tüdőgyógyász refluxot diagnosztizált . Pantoprazol 2x40 mg- t,Quamatel 1x40 mg-t írt és Gaviscont javasolt. Gaviscon...
Lehetséges reflux?
Tisztelt Doktor úr! Az utóbbi 4-6 hónapban érzem, hogy sűrűn jön fel a savam akár munkahelyen munkaközben, vagy evés után pár órával, illetve...
mellkas fájdalmam oka?
Tisztelt Doktornő! November közepén kezdődtek a tüneteim. Orrdugulás,melyet a mellkason keresztül a gyomorszájamig éreztem. Ezen az úton végig nem...
Quamatel meddig szedherő
Tisztelt Doktorúr! 2 éve Gerd-et diagnosztizáltak nálam, gyomortükrözés után a nyelőcső savas felmaródását állapították meg.Napi 2×1 40 mg...
Gyomor égés
Kedves Dr Plósz János úr! Öntől szeretnék kérdezni. Már lassan 4 hónapja ég a nyelőcsövem,torkom,olyan érzés mintha belülről pici sok apró...