Babát szeretnénk

Tisztelt Doktor úr! Augusztus óta tervezzük a babát, 27 éves vagyok. Fogamzásgátlót márciusban hagytam abba. Lassan két éve hogy pajzsmirigy alulműködésem van, váltott szedésben 5 napig 75 mg, majd 2 napig 100 mg Letroxot szedek rá. Szeptember végén voltam utoljára az edokrinológushoz akkor 1, 14 volt a Tsh azt mondta tökéletes. Az elmúlt hónapokban észrevettem magamon hogy a menzeszem 2 napig tart illetve nagyon kevés is. Illetve a hasam folyamatosan görcsöl és a mellem is feszül az egész ciklus alatt, így elmentem nőgyógyászhoz aki megvizsgált és mindent rendben talált és kiírta a menzesz 3 napján a hormon panel vizsgálatot. Tegnap lett meg az eredmény minden rendben de a Tsh 3, 45 magasabb mint szeptemberben és szedem a Letroxot. A hasam továbbra is görcsöl és a mellem feszül folyamatosan még ovuláció előtt és után is. Nincs olyan nap hogy ne érezném azt hogy meg fog jönni úgy görcsöl állandóan, teljesen mindegy hogy éppen most múlt el. Csinálom a terhességi tesztet is de negatív lett. Mitől van a fájdalom ha minden rendben és nincs ciszta se mióma? Rákszűrésen voltam májusban és akkor p2-es lett az eredmény.

Dr. Tekse István válasza TSH témában

Kedves Kérdező!

A TSH alapján pajzsmirigye nem működik jelenleg megfelelően (ez okozhatja a 2 napos menzeszt is, amely nem megfelelő) , emiatt kontroll és terápia módosítás szükséges. A ciszta, mióma miatt nőgyógyógyászati konzultáció szükséges.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2016. január 05., 16:40; Megválaszolva: 2016. január 05., 16:55
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Mennyi esélyem van?
Tisztelt Doktor Úr! Áprilisban pozitív lett a rákszűrésem: ASCUS -atypusos sejtek, nem neoplasztikus elváltozások, metaplasia. HPV minden...
Betadine hasmenéy
Jó napot! A kérdésem az lenne,hogy este felhelyeztem egy betadine kúpot,reggel óta hasmenésem van. Lehet e köze hozzá illetve napi szinten szedek 50mg...
1 szemmel több fogamzásgátló...
Tisztelt Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a héten csütörtökön azaz 07.28.-án reggel bevettem a tablettát a szokott időben de...
Fájdalmas Tampon
Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám ,hogy pár hónapja kellemetlen fájdalmas a Tampon hordássa. 44 éves vagyok és mondhatni 20 éve használom,nem...
Deflagyn mellékhatás
Tisztelt Doktir Úr/Nő Pár éve tartó hasi panaszokkal jelenleg is vizsgálatokra várok. Erős hasfájás,állandó hasfeszülés és puffadás illetve...